پیش بینی تابستانی گرم و مرطوب برای انتاریو

به گزارش مجله پیکورو، بنا بر پیش بینی نشریه آمریکایی Farmers Almanac، انتاریویی ها باید تابستانی گرم و مرطوب را انتظار بکشند.پیش بینی های سالانه این نشریه براساس فرمولی که بیش از 200 سال قدمت دارد، انجام می شود.

پیش بینی تابستانی گرم و مرطوب برای انتاریو

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، طبق پیش بینی این نشریه، با اینکه مرکز و غرب کانادا تابستان بسیار گرمی را با دمای 30 تا 35 درجه، از اواسط ماه جولای تا خاتمه آن تجربه خواهند کرد، اما انتاریو گرمای متعارف فصل را به لطف ورود امواج هوای سرد غیرمعمول در ماه سپتامبر شاهد خواهد بود.

بخش های غربی انتاریو ممکن است در اوایل ماه جولای رعد و برق شدید داشته باشد که می تواند تگرگ و طوفان را برای روز کانادا (Canada Day) به ارمغان بیاورد.

جدیدترین مطالب

قانون قطع ارتباط از کار در انتاریو اجرایی شد

خاموشی های حاصل از طوفان ادامه دارد

طوفان انتاریو را رها نمی کند!

تراژدی طوفان انتاریو؛ 3 کشته و 350 هزار نفر محروم از برق

طبق همین پیش بینی، از اواسط ماه آگوست، رطوبت به انتاریو و Great Lakes نفوذ خواهد کرد، در حالی که بارش در کبک و منطقه کرانه ای کانادا (Maritimes) کمتر از حد میانه خواهد بود.

به پیش بینی Farmers Almanac، انتاریو رطوبتی نسبی را هم در ماه بعد تجربه خواهد کرد.

از حالا تا 30 آوریل احتمال بارش های شدید و طوفان وجو دارد. ماه می با آسمانی صاف تا کمی ابری شروع می شود و به تدریج تا اواسط می شاهد رعد و برق و بارن های شدید خواهیم بود.

به گفته متخصصان هرچند که پیش بینی ها ممکن است صد درصد دقیق از آب در نیایند، اما تصویری از آنچه ممکن است پیش رو داشته باشیم به ما می دهند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2078

به "پیش بینی تابستانی گرم و مرطوب برای انتاریو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی تابستانی گرم و مرطوب برای انتاریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید