پرسپولیس حریفش را بررسی کرد

به گزارش مجله پیکورو، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای برگزاری رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شهر گوا هند دنبال می نماید که باید نخستین بازی خود را چهارشنبه هفته جاری مقابل الوحده امارات برگزار کند.

پرسپولیس حریفش را بررسی کرد

از این رو پرونده کاملی از شیوه تاکتیکی الوحده در اختیار یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس نهاده شد تا نقاط ضعف این تیم را شناسایی نموده و تمرینات تیمش را طراحی کند.

کادر فنی پرسپولیس تصمیم دارد بازی تهاجمی را در آغاز بازی های لیگ قهرمانان 2021 در دستور کار قرار دهد تا مهاجمان این تیم که مدت هاست گلزنی را فراموش نموده اند اعتماد به نفس خود را خیلی زود در این مسابقات باز گردانند.

ابتلای سعید آقایی و فرشاد فرجی به ویروس کرونا باعث شده تا گل محمدی فعلاً نتواند دفاع چپ خود را از بین اسم هایی همچون علی شجاعی و محمد شریفی انتخاب کند.

ترکیب پرسپولیس برای بازی با نماینده امارات سه شنبه شب معین می گردد تا این تیم با توجه به شرایط موجود چاره ای جز ایجاد تغییر در تیم خود نداشته باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 19 چهارشنبه هفته جاری اولین بازی خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الوحده امارات در شهر گوا هند برگزار می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1570

به "پرسپولیس حریفش را بررسی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس حریفش را بررسی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید