شاهرودی: پرسپولیس با قرعه خوبی روبرو شد، قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست

به گزارش مجله پیکورو، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با قرعه خوبی روبه رو شده و ملاقات با الاهلی عربستان قرعه بهتری نسبت با الهلال یا العین است.

شاهرودی: پرسپولیس با قرعه خوبی روبرو شد، قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست

از سفر با تور پاییز 99 سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

رضا شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد رویارویی پرسپولیس با الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در این مرحله همه تیم ها قدرتمند هستند و طبیعتا پرسپولیس نیز تیمی خوب و با قدرت است که تا این مرحله بالا آمده است. پرسپولیس با قرعه خوبی روبه رو شده است و ملاقات با الاهلی عربستان قرعه بهتری نسبت با الهلال یا العین امارات است.

وی در مورد برگزاری هر دو ملاقات در کشور بی طرف بیان کرد: برای پرسپولیس این روزها ملاقاتهای خانگی و خارج از خانه تفاوتی ندارد و سال جاری نشان داد همه جا خوب بازی می نماید.با توجه به قرعه خوبی که پرسپولیس با آن روبه رو شده است از این مرحله نیز صعود می نماید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر احتیاج به تقویت پرسپولیس گفت: قطعا باشگاه باید با نظر برانکو در پست هایی که احتیاج به تقویت دارد به جذب بازیکن بپردازد. باشگاه باید هر چه سریع تر وارد عمل گردد و در با جذب بازیکنان توانمند نطر برانکو را جلب کند.

شاهرودی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد: اگر دست برانکو از لحاظ بازیکن باز باشد قهرمانی پرسپولیس دور از دسترس نیست. با تقویت تیم و داشتن یک نیمکت خوب که در آن رقابت همراه با رفاقت باشد این تیم توانایی قهرمانی در آسیا را دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 704

به "شاهرودی: پرسپولیس با قرعه خوبی روبرو شد، قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرودی: پرسپولیس با قرعه خوبی روبرو شد، قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید