ویژگی نو واتساپ به نفع مدیران گروه ها

به گزارش مجله پیکورو، واتساپ در حال آماده شدن برای ارائه یک ویژگی تازه است که به نفع مدیران گروه ها خواهد بود.

ویژگی نو واتساپ به نفع مدیران گروه ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از en.royanews، گزارش های تازهی حاکی از این هستند که واتساپ در حال حاضر در حال آزمایش تعداد زیادی ویژگی تازه است، از جمله قابلیت جالبی که به مدیران گروه اجازه می دهد پیغام های همه اعضا را حذف نمایند. مدیران گروه اکنون می توانند همه پیغام ها را حذف نمایند، حتی پیغام هایی که به وسیله اعضای عادی گروه ارسال شده اند. بعد از آن پیغام این پیغام به وسیله مدیر حذف شده است در گروه ظاهر می گردد و برای همه قابل مشاهده خواهد بود.

پیغام رسان واتساپ در حال حاضر در حال آزمایش این ویژگی به صورت داخلی است و ممکن است به زودی آن را برای عموم مردم منتشر کند. هدف این ویژگی تازه، دادن اختیارات تازهی به مدیران گروه است که به وسیله آن، پیغام های ارسال شده در گروه های خود را کنترل نمایند.

البته یک ویژگی دیگر نیز به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و آن توانایی گوش دادن کاربران به پیغام صوتی قبل از ارسال آن است. برای انجام این کار، باید نماد میکروفون را طبق معمول فشار داده و نگه دارید تا پیغام صوتی ضبط گردد، سپس آن را به سمت بالا بکشید تا به حالت ضبط بدون نگه داشتن دست بروید و وقتی کارتان تمام شد، روی دکمه توقف ضربه بزنید و دکمه پخش را فشار دهید تا پیغام خود را به صورت پیش نمایش ببینید. اگر از پیغام راضی هستید، دکمه ارسال را بزنید و در غیر این صورت آن را حذف نموده و دوباره ضبط کنید.

منبع: فرارو
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1934

به "ویژگی نو واتساپ به نفع مدیران گروه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی نو واتساپ به نفع مدیران گروه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید