هشدار به مرکز نشینان؛ 26 و 27 مهر ممکن است سیل جاری گردد!

به گزارش مجله پیکورو، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ضمن هشدار درباره وزش بادهای لحظه ای شدید در منطقه ها جنوب و غرب استان گفت: مردم استان تهران روزهای 26 و 27 مهر از تردد در حاشیه رودخانه خودداری نمایند.

هشدار به مرکز نشینان؛ 26 و 27 مهر ممکن است سیل جاری گردد!

به گزارش خبرنگاران، حامد یزدی مهر با اشاره به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش چهار تا شش درجه ای دمای هوا طی 26 تا 28 مهر در سطح استان تهران گفت: این کاهش دما در مدت یادشده در ارتفاعات شرقی استان رخ خواهد داد.

او درباره وزش بادهای لحظه ای شدید در روزهای 26 تا 27 مهر در منطقه ها جنوب و غرب استان تهران نیز هشدار داد و اضافه کرد: مجموعه مخاطرات پیش بینی شده از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر کاهش کیفیت هوا و بارش های پراکنده باران و برف در ارتفاعات آبعلی و فیروزکوه احتیاط ویژه شهروندان را می طلبد.

یزدی مهر ضمن اعلام هشدار در خصوص رگبار و رعد و برق در ارتفاعات به ویژه شمال شرق استان گفت: با توجه به پیش بینی ها و احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل ها و برخی رودخانه ها، پدیده مه و کاهش دید در جاده ها به مردم توصیه می گردد از تردد در حاشیه مسیل ها و نواحی کوهستانی در اواخر وقت سه شنبه 26 تا اواخر وقت چهارشنبه 27 مهر خودداری نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2134

به "هشدار به مرکز نشینان؛ 26 و 27 مهر ممکن است سیل جاری گردد!" امتیاز دهید

1 کاربر به "هشدار به مرکز نشینان؛ 26 و 27 مهر ممکن است سیل جاری گردد!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به مرکز نشینان؛ 26 و 27 مهر ممکن است سیل جاری گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید