نمایشگاه کتاب دهلی گشایش یافت، نمایش فعالیت های نشر ایران در هند

به گزارش مجله پیکورو، بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی نو با حضور محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دردهلی نو رسما افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب دهلی گشایش یافت، نمایش فعالیت های نشر ایران در هند

جهت دریافت مشاوره خدمات اصول طراحی بروشور صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ بروشور های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی نو امروز (14 دی ماه) رسما فعالیت های خود را شروع کرد و تا 22 دی ماه در های آن به روی علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی باز است. غرفه جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه 18 متر مربع است و 450 عنوان کتاب از نشر کشورمان درآن به نمایش گذاشته شده است.

علاوه بر موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران انتشارات بین المللی حافظ و سوره مهر نیز در غرفه ایران حضور و فعالیت دارند. این نمایشگاه که سابقا بصورت دوسالانه برگزار می شد، از سال 2012 به صورت سالانه برگزار می گردد. به غیر از دوره اول سایر دوره ها در محل پراگاتی میدان برگزار شده است.

علاوه بر جمهوری اسلامی ایران کشور هایی نظیرفرانسه، امارات، مصر، اسپانیا، انگلستان، آلمان، عربستان، چین، سریلانکا، لهستان و نپال در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه حضور دارند. شورای ملی کتاب هند با نظارت وزارت توسعه منابع انسانی و با همکاری سازمان توسعه تجارت هند و وزارت بازرگانی این کشورمسئول برگزاری نمایشگاه کتاب دهلی نو هستند.

معرفی برنامه های حمایت از ترجمه و انتشار کتاب ایرانی در بازار های جهانی، معرفی صنعت نشر ایران و مراکز مرتبط، معرفی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و دعوت از ناشران خارجی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از جمله برنامه های حضور موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در این دوره از نمایشگاه است.

نشست معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ناشران مطرح از کشور هند و نشست در مورد شرایط نشر ایران از جمله برنامه های حضور محسن جوادی در این دوره از نمایشگاه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 724

به "نمایشگاه کتاب دهلی گشایش یافت، نمایش فعالیت های نشر ایران در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه کتاب دهلی گشایش یافت، نمایش فعالیت های نشر ایران در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید