ملکه گدایان، فصل دوم قسمت ششم؛ ملکه قاتل

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگارانـ قسمت ششم از فصل دوم سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد چهارشنبه 16 تیر ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

ملکه گدایان، فصل دوم قسمت ششم؛ ملکه قاتل

در خلاصه داستان قسمت ششم از فصل دوم سریال ملکه گدایان آمده است:

فرمان قتل و اینک مرگ...!

خسرو می میرد. خسرو در بیمارستان تمام می نماید و خورشید و البرز را در انبوهی از غم و بلاتکلیفی باقی می گذارد. افرا از حضور افراد ملکه در بیمارستان با خبر شد؛ اما جر و بحث کردن با البرز را به پیگیری این موضوع ترجیح داد. افرا سعی می نماید رشته وابستگی میان خودش و البرز را قطع کند. تا حد زیادی هم پیروز می گردد؛ اما بعد از ترک بیمارستان سراغ مهناز و ملکه می رود تا بفهمد چرا دست از سر البرز و خانواده اش بر نمی دارند.

پارسا با شنیدن خبر مرگ خسرو همه نقشه هایش را نقش بر آب می بیند و به سرعت به سمت بیمارستان می رود که در میانه راه با داریوش روبرو می گردد. داریوش به اصرار فریبا پاکت پارسا را باز نموده و در آن مدارکی علیه خودش دیده است به همین علت سراغ پارسا آمده است.

اما پارسا همه فکرش متوجه البرز و نقشه ای است که به باد رفته می بیند. او غافل از این است که نقشه اش از همان ابتدا لو رفته است، از همان زمانی که حتی نقشه در فکر خودش هم به وجود نیامده بود. پارسا از همان ابتدای حضورش در کنار ملکه بازی می خورد. مهناز از همان ابتدا هم با ملکه در ارتباط است و ملکه هم از همان ابتدا از پشت پرده کار های پارسا خبر دارد.

هرچه بیشتر می گذرد، لعیا در نقش ملکه بیشتر و بیشتر ذات پلید خودش را نشان می دهد. او همه چیز را زیر نظرش دارد. از عشاق پسرش و خطراتی که تهدیدش می نماید تا زیردستانی مانند مهناز و پارسا. با همه آن ها هم با بی رحمی کامل رفتار می نماید.

شخصیت جدیدی هم در کنار ملکه وارد داستان می گردد. شخصیتی که ظاهراً فرهاد، برادر افراست. میلاد شجره، بازیگر و کارگردان خوب و با سابقه تئاتر نقش فرهاد را بازی می نماید. فرهاد هنوز کاری ننموده و لب به سخن نگگردده است؛ اما به نظر می رسد که وفادارترین و خشن ترین فرد میان افرادش باشد.

ملکه گدایان در هر قسمت پیچیده و پیچیده تر می گردد. سریالی که اگر در همان فصل اول به انتها می رسید، با داستان یک دست تر و منطقی تری روبرو بودیم؛ اما پیش رفتن سریال به این شکل مخاطب را خسته می نماید و شخصیت های سریال هم به نحوی شخصیت پردازی شده اند که دیگر توان ادامه این بازی را ندارند و جذابیت شان را هم از دست داده اند.

بدین ترتیب ملکه گدایان که با وجود ساده و عامه پسند بودن داستانش با ریتم خوبی پیش می رفت، حالا در روایتش با چالش ها و دست انداز های زیادی روبرو شده است که سریال را از ریتم می اندازد.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1713

به "ملکه گدایان، فصل دوم قسمت ششم؛ ملکه قاتل" امتیاز دهید

1 کاربر به "ملکه گدایان، فصل دوم قسمت ششم؛ ملکه قاتل" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملکه گدایان، فصل دوم قسمت ششم؛ ملکه قاتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید