بازسازی منزل: بازسازی و بهسازی خانه روستایی پارک ملت رشت

به گزارش مجله پیکورو، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رشت از پیشرفت طرح بازسازی و بهسازی بنای کلبه اطلاع رسانی بوستان ملت شهر رشت اطلاع داد.

بازسازی منزل: بازسازی و بهسازی خانه روستایی پارک ملت رشت

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، ایمان سهیلی در روز 28 شهریورماه 1400 با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت نقش منظر خانه روستایی پارک ملت شهر رشت، بازسازی و بهسازی این بنای ارزشمند در دستورکار اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رشت نهاده شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رشت اضافه کرد: از این رو با توجه به اعتبارات مصوب در کمیته برنامه ریزی شهرستان و برنامه ریزی های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان مقرر شد تا این کلبه به اسم مرکز اطلاع رسانی گردشگران شهر رشت، مورد بازسازی و بهسازی بنا قرار بگیرد.

سهیلی اضافه کرد: خوشبختانه فرایند بازسازی این بنا در مراحل پایانی خود قرار داشته و امیدواریم با عبور از شرایط شیوع بیماری کرونا، شاهد رشد و توسعه صنعت گردشگری شهرستان رشت باشیم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1779

به "بازسازی منزل: بازسازی و بهسازی خانه روستایی پارک ملت رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: بازسازی و بهسازی خانه روستایی پارک ملت رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید