لانژ فرودگاهی و انواع لانژها درفرودگاه های مختلف

به گزارش مجله پیکورو، لانژ فرودگاهی مکانی است برای انتظارهای طولانی مدت که مجبور هستیم ساعاتی را در این مکان بگذرانیم و سپس آماده پرواز شویم. در این مقاله از خبرنگاران با این محل و امکانات آن در فرودگاه ها، بیشتر آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

لانژ فرودگاهی و انواع لانژها درفرودگاه های مختلف

انتظار معمولا برای بیشتر افراد کاری خسته کننده و حوصله بر است بخصوص اگر این انتظار کشیدن در فرودگاه باشد. زمان این انتظارها در پروازهای چند جهته، از قبل تعیین شده اند، اما متاسفانه در بیشتر سفرهای هوایی با تاخیر غیرقابل پیش بینی برخورد می کنیم که مجبور به انتظار کشیدن هستیم که واقعا کاری خسته کننده و بی فایده است. بااین حال حتی اگر به شما از قبل هم اطلاع دهند، بازهم این امر، زمان بر و حوصله بر است. بخاطر همین موضوع، تصمیم برآن گرفتند که برای فرودگاه ها، سالن های انتظار یا همان سالن های لانژ فرودگاهی تعبیه کنند. این سالن ها با امکانات عالی و ویژه این انتظار را برای شما راحت تر می کنند.

لانژفرودگاهی

بعضی وقت ها درسفرهای هوایی که می خواهید انجام دهید شامل چند جهت هوایی است که صد درصد بین سفرها فواصل زمانی وجود دارد که باید برای آن ها انتظار کشید تا سوار هواپیمای بعدی بشوید . ولی بیشتر وقت ها این تاخیرها از قبل گفته نمی شود و شما با تاخیر هواپیما روبرو می شوید که مجبور به انتظار کشیدن هستید . درکل چه ازقبل خبرداشته باشید چه نداشته باشید; انتظار کشیدن درفرودگاه، بخصوص اگر این فواصل زمانی طولانی مدت باشد کاری بسیارخسته کننده است. به خاطر همین امر، بیشتر فرودگاه های معروف و بزرگ در سراسر جهان برای استفاده مناسب مسافران از زمان ترانزیت فرودگاهی و یا انتظار احتمالی قبل از پرواز، تصمیم به ایجاد مکان هایی کرده اند که معروف به لانژ فرودگاهی سالن مسافران ویژه است. لانژها، سالن هایی هستند که در آن ها خدمات سی آی پی فرودگاهی برای مسافران فراهم می شود.

در این سالن ها مسافران می توانند تا رسیدن زمان پرواز در محیطی آرام و به دور از شلوغی فرودگاه، استراحت کنند و از امکاناتی مانند تلویزیون, اینترنت رایگان, پذیرایی با انواع غذاها و نوشیدنی ها به صورت سلف سرویس و اتاق استراحت همراه با سرویس حمام استفاده کنند.

لانژ درفرودگاه های مختلف

1 فرودگاه بین المللی سیدنی (استرالیا)

لانژ فرودگاهی کلاس اول کانتونا در فرودگاه بین المللی سیدنی توسط پاتریک بلان، گیاه شناس معروف با8400 گیاه گرجهتی، طراحی کرده است. ورودی دراماتیک و پایدار که میهمانان در بدو ورود با آن روبه رو خواهند شد خاطره ای کم نظیر را درذهن مسافرین خاص این لانژ، ثبت خواهد کرد. مجسمه های بلوط اروپایی در فضای ناهار خوری، محیط آرام و دلنشین پذیرایی، اتاق کامپیوتر و پرینتر، کتابخانه، اتاق سرگرمی و مبلمانی زیبا مدت حضور در این لانژ جذاب را به خاطره ای خوش تبدیل می کند.

2 فرودگاه بین المللی دبی (امارات متحده عربی)

فرودگاه بین المللی دبی دارای 6 لانژ مخصوص است که تشکیل یافته از3 لانژ اختصاصی برای فرست کلاس و 3 لانژ اختصاصی برای کلاس تجاری می باشد که یک اقامت دلنشین و خاطره انگیزی را در فرودگاه بین المللی دبی برای شما ثبت خواهد کرد. وقتی که درباره ویژگی های یک فرودگاه لوکس صحبت می کنیم منظورمان موضوعاتی مانند سنگ مرمر ایتالیایی، نیمکت های چرم ایتالیایی، ساعت های دیواری طلایی از ژنو، حمام لاکچری و مجموعه ای از نوشیدنی های مخصوص است . مدت زمان حضور شما برای انتظار در لانژ فرست کلاس و یا بیزینس کلاس با آرامش و اطمینان خاطر همراه است. نوع و کیفیت ارائه خدمات این لانژ فرودگاهی، باعث شده تا هر مسافری از هر نقطه از جهان که حتی یکبار هم از این لانژ استفاده کرده اند را راضی نگهدارد.

3 فرودگاه بین المللی هیترولندن (انگلستان)

یکی دیگر از لانژهای فرودگاهی، لانژ فرودگاه انگلستان است که دارای ویژگی های منحصر به فرد مانند: مبلمان لوکس، لوستر زیبا، اثرهای هنری جذاب در کنار غذاهای دلچسب در غرفه های مخصوص ، مدت حضور شما برای انتظار کشیدن در این اتاق را به یکی از به یادماندنی ترین خاطرات حضور در فرودگاه ها تبدیل می کند. ما به شما صرف یک نوشیدنی بر روی تراس این اتاق را پیشنهاد می کنیم.

4 فرودگاه بین المللی سان فرانسیسکو (ایالات متحده آمریکا)

مهمترین ویژگی این لانژ فرودگاهی، مجموعه ای از نوشیدنی های خاص است که برای رعایت قوانین کشور ایران به آن نمی پردازیم. یکی دیگر از ویژگی های لانژ فرودگاهی آمریکا، کیفیت و تنوع مثال زدنی خدمات، مخصوصاً مواد غذایی در این لانژ، مدت اقامت در این مکان منحصر به فرد را به خاطره ای لذت بخش و به یاد ماندنی تبدیل می کند.

5 لانژ فرودگاهی هنگ کنگ (هنگ کنگ)

این بیزینس لانژ در سال 2016 به عنوان بهترین سالن در کلاس جهانی انتخاب شد. این لانژ فرودگاهی مجلل، اگرچه به مجموعه متنوعی از نوشیدنی چای مشهور است اما دارای امکانات متنوع و بی همتا نیز می باشد. ضمناًً این لانژ دارای 14 سوئیت نیز هست.

6 فرودگاه بین المللی حمد (قطر)

در سال 2016 بیزینس لانژ المورجان قطر به عنوان بهترین کلاس تجاری انتخاب شد. این لانژ مخصوص و مجلل امکانات ویژه در اختیار مسافرین عزیز قرار می دهد; مانند: سالن تجاری برای استفاده از اینترنت پر سرعت، کامپیوتر و پرینتر، اتاق کنفرانس، اتاق بازی که حتی یک شبیه ساز فرمول یک را نیز ارائه می دهد; از دیگر امکانات این لانژ فرودگاهی این است که این لانژ، اختصاصی نیز می باشد. پذیرایی در این لانژ مجلل بسیار عالی بوده و فضای این محیط با طراحی بسیار زیبا و جذاب، ظاهری دلربا دارد. در صورت سفر به دوحه پایتخت کشور زیبای قطر، اقامت در این لانژ می تواند سفر خوبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

7 فرودگاه بین المللی ابوظبی (امارات متحده عربی)

لانژ فرودگاه ابوظبی یکی دیگر از لانژها در فرودگاه های مختلف جهان است . لانژ فرست کلاس هواپیمایی الاتحاد در فرودگاه بین المللی ابوظبی دارای 16 منطقه منحصر به فرد است که در طراحی و ساخت آن، استعداد بسیار زیادی به کار رفته و محصول آن، لانژ اختصاصی این فرودگاه می باشد که می توان به قطعیت گفت یکی از بهترین لانژهای جهان است و استفاده از این لانژ باعث خواهد شد استاندارد خدمات در نگاه مصرف کننده به شکل غیر قابل باوری ارتقاء پیداکند. کیفیت غذا و نوشیدنی و البته از همه مهمتر خدمات این لانژ لاکچری زبان زد همه مسافرین، در سراسر جهان است.

0

منبع: دلتابان
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1166

به "لانژ فرودگاهی و انواع لانژها درفرودگاه های مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لانژ فرودگاهی و انواع لانژها درفرودگاه های مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید