لامبورگینی هوراکان تکنیکا معرفی گردید

به گزارش مجله پیکورو، لامبورگینی با هدف ارتقای اعتمادبه نفس راننده محصول تازهی را طراحی و تنظیم نموده است، تا راننده هیچ مسئله ای در حین رانندگی تجربه نکند. این لامبورگینی تازه هوراکان تکنیکا نام گرفته و به ادعای سازنده، مختص آن دسته از راننده هایی است که در پی لذت هستند. در این مقاله، به معرفی و آنالیز لامبورگینی هوراکان تکنیکا می پردازیم.

لامبورگینی هوراکان تکنیکا معرفی گردید

هوراکان تکنیکا از یک موتور 5.2 لیتری V10 تنفس طبیعی نیرو می گیرد و بیش از 630 اسب بخار قدرت و 417 پوند فوت گشتاور را منحصراً به چرخ های عقب می رساند. در این خودرو نیرو به وسیله یک گیربکس 7 سرعته دوکلاچه با ویژگی های تغییر دنده بسته به حالت درایو انتخابی ANIMA ارسال می گردد.

لاستیک های نیمه اسلیک بریچستون پوتنزا با ابعاد 305 میلی متر در چرخ های عقب و به سایز 20 اینچ در این مدل استفاده شده است.

با استفاده از ساختار بدنه کامپوزیتی از جمله فیبرکربن وزن خودرو برابر با 1379 کیلوگرم است. در حدود 10 کیلوگرم سبک تر از مدل Evo که پکیج آیرودینامیکی تکنیکا را ندارد.

بخش فنی Tecnica سیستم LDVI یا Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata است که بر رفتار دینامیکی هوراکان تأثیر می گذارد. سیستم هایی مانند کنترل کشش، بردار گشتاور و فرمان چرخ عقب را برای ارائه سطح مطلوب کنترل هماهنگ می نماید. این محصول محور دیفرانسیل عقب یک گزینه کامل و عالی برای جاده و پیست های اتومبیل رانی است.

در بخش عملکرد نیز لامبورگینی ادعا می نماید، لامبورگینی هوراکان تکنیکا برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به کمتر از 3٬2 ثانیه زمان نیاز دارد و برای رسیدن به سرعت 180 کیلومتر بر ساعت نیز به تنها 9.1 ثانیه زمان نیاز دارد. بعلاوه حداکثر سرعت آن به 325 کیلومتر بر ساعت می رسد.

تازهترین آگهی های خودرو

لامبورگینی هوراکان تکنیکا فاصله بین دو مدل دیگر یعنی هوراکان Evo و STO را پر خواهد نمود. مدیر ارشد بخش مهندسی تازه لامبورگینی آقای روون موهر که به تازگی از آئودی به سنت آگاتا نقل مکان نموده است، تکنیکا را یک مدل ترکیبی از این دو خودرو می داند.

مور خاطرنشان کرد: می توان گفت هوراکان تکنیکا دارای 3 تنظیم فرق دارد که شامل عملکرد، تفریح در رانندگی و سبک زندگی می گردد.

برای اینکه ظاهر این لامبورگینی تازه امروزی تر و مهیج تر جلوه کند، از طرح سپر جلو تهاجمی تری به نسبت Evo بهره می برد که هواکش های Y شکل طرفین آن بسیار شبیه به طرح چراغ های جلو ابرخودرو فراوری محدود Sian و خودرو Terzo Millenio است. در مقایسه با مدل Evo طرح شیشه های جانبی در هوراکان تکنیکا کمی تغییر یافته است تا شبیه به شیشه های جانبی Essenza SCV12 گردد.

تغییر محسوس تر را در نمای عقب لامبورگینی هوراکان تکنیکا باید جست و جو کرد، جایی که از یک درپوش موتور فیبرکربنی با طرح جدا از شیشه عقب بهره گرفته شده و شاهد سپری با طراحی به مراتب تهاجمی تر هستیم که چراغ های Yشکل تازهی نیز در طرفین آن خودنمایی می نماید.

این طراحی به مراتب تهاجمی تر در کنار تأثیر ظاهری در عملکرد خودرو نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود. برای مثال بال عقب به کاررفته در هوراکان تکنیکا اگرچه به مقدار بال عقب Huracan STO، بزرگ و تو چشم نیست، اما لامبورگینی مدعی است در مقایسه با مدل Evo تا 35 درصد دانفورس بیشتر روی قسمت عقب بدنه اعمال می نماید.

لامبورگینی هوراکان تکنیکا با STO Power در نیویورک معرفی گردید، هندلینگ فوق العاده است و می توان به خوبی کنترل خودرو را به دست گرفت. ترمز های Tecnica با سیستم خنک کننده و با ترمز های سرامیکی کربنی همراه است که دارای کانال های کالیپر هستند. اینها جریان هوا را به داخل دیسک ها راهنمایی می نماید تا گرما را از بین ببرند، دمای آنها را پایین نگه می دارد و عمر لنت ترمز را طولانی می نماید.

هنوز قیمت گذاری لامبورگینی هوراکان تکنیکا اعلام نشده است، اما گفته می گردد اولین سری فراوریی تا اوایل پاییز تحویل مشتریان خواهند شد.

خرید و فروش و قیمت لامبورگینی

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

تازهترین آگهی های خودرو
منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2086

به "لامبورگینی هوراکان تکنیکا معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لامبورگینی هوراکان تکنیکا معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید