قایدی باید تصمیم بهتری بگیرد، عصبانیت غفوری از تعویض شدن نبود خبرنگاران

به گزارش مجله پیکورو، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه بازیکنانش در ملاقات با نساجی با حوصله بازی کردند، درباره پنالتی از دست رفته در این بازی و عصبانیت وریا غفوری کاپیتان آبی ها توضیحاتی داد.

قایدی باید تصمیم بهتری بگیرد، عصبانیت غفوری از تعویض شدن نبود خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمود فکری در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال تهران مقابل نساجی مازندران در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. بازی خیلی خوبی شد. تیم نساجی بازی بسته ای را ارائه داد و دنبال یک امتیاز بود. خدا را شکر بازیکنان ما با آرامش و با حوصله بازی کردند. در نیمه دوم در برخی از دقایق داشتند عصبانی می شدند ولی خودشان را کنترل کردند. موقعیت های خوبی را ایجاد کردیم.

وی اضافه نمود: حق ما برد بود. با گلی که زدیم سه امتیاز را گرفتیم. امیدوارم روندمان را به همین شکل حفظ کنیم و بتوانیم صدرنشینی را نگه داریم.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا برای بازی بسته نساجی آماده بوده است؟ تاکید نمود: هر دو برنامه را پیش بینی کردیم. هم برای پِرس از بالای تیم نساجی و هم برای بازی بسته. احساس کردیم بخواهند بازی بسته ارائه بدهند و فضاها را بگیرند و دنبال ضدحمله باشند. از نیمه اول بازی را با سه دفاع آغاز کردیم. نیمه دوم سه دفاعه بودیم ولی تاکتیک را عوض کردیم و به گل رسیدیم.

فکری گفت: در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم. با پنالتی می توانستیم اختلافمان را بیشتر کنیم ولی مهدی (قایدی) نتوانست از این فرصت استفاده کند. ا و در این شرایط سخت باید تصمیم بهتری برای زدن پنالتی بگیرد. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم و جایگاهمان را در جدول حفظ کردیم.

سرمربی استقلال درباره عصبانیت وریا غفوری بعد از تعویض شدن در این مسابقه، گفت: وریا در یکسری از دقایق بازی و جایی که کارت زرد گرفت عصبانی شد. شاید توپ کمتر به این بازیکن رسیده بود. او یک جایی هم گفت که به من توپ کم می رسد. بعد از آنکه کارت زرد را گرفت به من اشاره نمود تعویضم کنید و از آن طرف به رختکن رفت. ناراحتی اش بیشتر بابت توپ نرسیدن به او بوده است.

فکری در سرانجام درباره عملکرد موعود بنیادی فر داور مسابقه گفت: داوری در مجموع خوب بود و جا دارد به تیم داوری تبریک بگویم. مشکل خاصی نداشت و خوب سوت زدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1545

به "قایدی باید تصمیم بهتری بگیرد، عصبانیت غفوری از تعویض شدن نبود خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایدی باید تصمیم بهتری بگیرد، عصبانیت غفوری از تعویض شدن نبود خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید