تورهای چین: فواید دمنوش دارچین و عسل

به گزارش مجله پیکورو، استفاده از مخلوط عسل و دارچین فوق العاده است و به درمان بسیاری از بیماری ها یاری می نماید، در ادامه از چند علت برای مصرف معجون عسل و دارچین آگاه می شوید.همراه ما باشید.

تورهای چین: فواید دمنوش دارچین و عسل

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

مصرف مخلوط عسل و دارچین در وعده صبحانه باعث درمان بیماری های قلبی و کاهش کلسترول بد خون می گردد و از بروز حمله قلبی جلوگیری می نماید. مردم بسیاری از فرهنگ ها استفاده از عسل و دارچین را برای درمان بسیاری از مسائل بهداشتی مختلف برای قرن ها استفاده نموده اند که مهم ترین آنها را در ادامه این مطلب به شما خواهیم گفت.

یاری به درمان آرتروزروزانه، صبح و شب، یک فنجان آب داغ با دو قاشق چای خوری عسل و یک قاشق چای خوری دارچین بخورید. اگر به طور منظم مصرف گردد، آرتروز مزمن نیز می تواند درمان گردد.

درمان عفونت مثانهدو قاشق سوپ خوری پودر دارچین و یک قاشق چای خوری عسل را در یک لیوان آب ولرم بریزید و آن را بنوشید. میکروب ها را در مثانه از بین می برد.

کلسترولدو قاشق سوپ خوری عسل و سه قاشق سوپ خوری پودر دارچین مخلوط شده در یک لیوان آب سطح کلسترول را در خون به مقدار 10 درصد در عرض دو ساعت کاهش می دهد.

درمان سرماخوردگییک قاشق سوپ خوری عسل با 1/4 قاشق چای خوری دارچین را به مدت سه روز برای درمان بیشتر سرفه ها، سرما خوردگی ها و تمیز کردن سینوس ها بهره ببرید.

برای بیماری های قلبیمخلوطی ا عسل و پودر دارچین را درست کنید، و برای کاهش کلسترول در شریان ها، صبح ها برای کاهش کلسترول در شریان ها و نجات بیمار از حمله قلبی بهره ببرید.

ناراحتی معدهدرد معده را بهبود می دهد و زخم معده را از ریشه از بین می برد.

برطرف نفخ و گاز معدهاگر عسل با پودر دارچین خورده گردد، معده از گاز خلاص می گردد.1

از بین بردن اثر خارش نیش های حشرات مخلوطی از یک سهم عسل، 2 سهم آب ولرم و یک قاشق چای خوری پودر دارچین را روی قسمتی از بدن که احساس خارش می کنید،قرار دهید خارش و درد در عرض یک یا 2 دقیقه فروکش خواهد نمود.

درمان التهاب مفصل(آرتریت)روزانه،یک وعده صبح و یک وعده شب، مخلوطی از یک فنجان آب گرم، 2 قاشق چای خوری عسل و یک قاشق چای خوری پودر دارچین مصرف گردد.این مخلوط معجزه گر در صورت مصرف به طور منظم آرتریت های مزمن را نیز درمان می نماید.آنالیز های اخیر روی 200 بیماری که قبل از صرف صبحانه از این مخلوط استفاده کردند نشان داد، 73 نفر از آنان در عرض یک هفته کاملا از درد رهایی پیدا کردند و پس از یک ماه بیشتر افرادی که قادر به راه رفتن یا حرکت نبودند،بدون احساس هیچ دردی توانایی راه رفتن و تحرک خود را به دست آوردند.

درمان درد دندانمخلوطی از یک قاشق چای خوری پودر دارچین و 5 قاشق چای خوری عسل تهیه کنید و روی دندان خراب بمالید.این عمل را 3 بار در روز تکرار کنید تا درد تسکین یابد.

کاهش کلسترول2 قاشق غذاخوری عسل را با 3 قاشق چای خوری پودر دارچین در یک لیوان چای حل کنید و بنوشید.این کار مقدار کلسترول خون را طی 2 ساعت به 10 درصد کاهش می دهد.

تقویت سیستم ایمنیاستفاده روزانه از عسل و پودر دارچین سیستم ایمنی بدن را تقویت نموده و بدن را از حمله باکتری و ویروس محافظت می نماید. دانشمندان دریافتند که عسل دارای مقدار زیادی ویتامین و آهن است. مصرف مداوم عسل گلبول های سفید خون را تقویت می نماید تا بتواند با باکتری ها و بیماری های ویروسی مقابله کند.

جلوگیری از آنفلوآنزادانشمندی در اسپانیا ثابت نموده که مخلوط عسل و دارچین دارای مواد مفید طبیعی است که از میکروب های آنفلوآنزا جلوگیری به عمل می آورد .2

دیابتمطالعات اخیرا منتشر شده در مجلات مرکز تحقیقات فارماکوگنوزی و تغذیه نشان می دهد که تا حد 1500 میلی گرم دارچین بصورت مکمل می تواند به مقدار چربی بدن، کبد، آنزیم ها، مقاومت در برابر انسولین و حساسیت بالای پروتئین واکنشیِ C در دیابتی ها و افرادی که بیماری کبد چرب غیر الکلی دارند یاری کند.

در تحقیقی از دوبی، مشاهده شده که عسل درجه گلوکز پلاسمای خون را در دیابتی ها نسبت به دکستروز و ساکارز کمتر بالا میبرد. برخی معتقدند که خاصیت تقویت نماینده انسولینِ دارچین می تواند با این موضوع مقابله نموده و درنتیجه با خوردن عسل و دارچین با هم مقدار گلوکز خون حتی کمتر از این ها افزایش می یابد و این ترکیب را به یک خوراکی با شاخص گلیسمی پایین تبدیل می نماید.

آکنه و عفونت های پوستیروغن دارچین با عسل در سرتاسر دنیا برای درمان ناراحتی های پوستی همانند آکنه و عفونت های پوستی بخاطر خواص ضد باکتری آن استفاده می گردد.

محققان ایرانی کشف نموده اند که بدلیل خواص ضد باکتریایی، ضد التهاب و آنتی اکسیدانی آن عسل حتی در درمان زخم و سوختگی هم قوی تر عمل نموده و نسبت به داروهای شیمیایی مرسوم، آثار کمتری از عفونت روی پوست بجا می گذارد.

عفونت دستگاه ادرارینشریه ایرانی علوم پزشکی، مقاله ای را سال پیش منتشر کرد که تاثیر عصاره 28 گیاه را در برابر باکتری هایی مثل ای-کولی مقدار می گیرد. (باکتری اصلی در ایجاد عفونت ادرار)

درخت اصلی دارچین (Cinnamomum zeylanicum)، در بین چهار مورد از قوی ترین درختان است. این موضوع مقاومت بدنی بالای افرادی که عسل را با دارچین به رژیم غذایی خود اضافه نموده اند را شرح میدهد. بعلاوه دلیلی بر این است که این افراد عفونت های ادراری کمتری را تجربه می نمایند.

انرژیداروهای محلی چینی، دارچین را برای افزایش انرژی حیاتی قرن هاست استفاده می نمایند، و بخاطر خاصیت انسولین افزون آن، دارچین به مردم انرژی می دهد در حالی که قند خون را نیز تنظیم می نماید.

و البته، عسل انرژی خالص است. بنابراین وقتی یک قاشق چای خوری از ترکیب این دو را بخورید، یک افزایش انرژی بالا با گلیسمی پایین دریافت می کنید که به شما در فعالیت های سنگین یا هنگام خستگی میان کار یاری می نماید.

ورم لثهسال های اخیر، مطالعات زیادی منتشر شده که ادعا دارند عسل مانوکا می تواند انواع ورم لثه و ناراحتی های اطراف دندان را درمان کند.

بخاطر خواص ضدمیکروبی بالای آن، محققان دانشکده دندانپزشکی، دانشگاه اوتاگو، دانیدین و نیوزیلند دریافتند که مکیدن یا جویدن محصولات عسل مانوکا نه تنها 35٪ خرابی های سطح دندان را کم می نماید، بلکه 35٪ هم احتمال خونریزی در افراد مبتلا به ورم لثه را کاهش میدهد!

افزایش طول عمرروزانه چهار قاشق عسل، یک قاشق پودر دارچین و سه فنجان آب را بجوشانید تا چای به دست آورید. مصرف این چای خوشمزه به طور مداوم باعث جوانی و جلوگیری از پیری زود رس می گردد.3

پی نوشت:

1.www.namnak.com

2.www.seemorgh.com

3.www.ahoota.com

منبع: راسخون
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1838

به "تورهای چین: فواید دمنوش دارچین و عسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: فواید دمنوش دارچین و عسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید