فغانی: سال 97، سال ویژه ای در زندگی ام بود

به گزارش مجله پیکورو، تمام تلاشم این بوده که بهترین عملکرد را داشته باشم تا نام ایران بیشتر بر سر زبان ها باشد و خوشبختانه تا حالا هم کم کاری نکردیم.

فغانی: سال 97، سال ویژه ای در زندگی ام بود

به گزارش خبرنگاران ،علیرضا فغانی که قرار است در جام ها قضاوت کند گفت:من از زمانی که در رویدادهای بین المللی قضاوت می کنم، تمام تلاشم این بوده که بهترین عملکرد را داشته باشم تا نام ایران بیشتر بر سر زبان ها باشد و خوشبختانه تا حالا هم کم کاری نکردیم.بدون تردید در این تورنمنت هم همین رویکرد را خواهیم داشت.

او درباره تفاوت های سال 97 گفت:در زندگی من سال ویژه ای بود.سال جام جهانی بود و خوشبختانه اتفاقات خوبی برایم رقم خورد.چهار بازی حساس در این تورنمنت سوت زدم. در مرحله گروهی بازی تیم های آلمان با مکزیک و صربستان با برزیل، مرحله یک هشتم دیدار فرانسه – آرژانتین و مسابقه بلژیک و انگستان در رده بندی را قضاوت کردم و خوشبختانه با عملکرد خوب تیم داوری جام را به سرانجام رساندیم. فغانی در ادامه در خصوص بازی های جام ملتهای 2019 آسیا گفت:تیم داوری ایران پس از بازی های جام جهانی در دوره های که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازی های جام ملتها برگزار کرد، شرکت کرد و توانست با موفقیت تست های آمادگی جسمانی را پاس کند.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 27 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 88

به "فغانی: سال 97، سال ویژه ای در زندگی ام بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فغانی: سال 97، سال ویژه ای در زندگی ام بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید