فعالیت روزانه و مستمر گشت های تعزیرات حکومتی قزوین

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگاران/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی به صورت روزانه در استان قزوین فعال است و گزارش رسیدگی ها به طور مستمر اطلاع رسانی می گردد و برنامه ما تقویت گشت های مشترک و سیار تعزیرات است.

فعالیت روزانه و مستمر گشت های تعزیرات حکومتی قزوین

هوشنگ محمدی گفت: گشت های مشترک تعزیرات فقط نباید در سطح عرضه و خرده فروشی باشد و بر همین اساس از 18 مهر سال جاری طرح نظارتی گشت های سیار را به صورت فوق العاده در کشور شروع کردیم.

بنابراعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین، وی گفت: ما علاوه بر سطح عرضه و خرده فروشی در بحث فراوری و توزیع نیز تمرکز جدی خواهیم داشت. هدف ما انجام کار نمایشی در گشت های مشترک تعزیرات نیست و رویکردمان فعال کردن گشت هاست و از تمامی ظرفیت هایمان استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: هم اکنون گشت های مشترک تعزیرات به صورت روزانه در استان فعال است و گزارش رسیدگی ها به طور مستمر اطلاع رسانی می گردد.

محمدی با بیان اینکه از همه یاری ها و پیشنهادها در برگزاری هر چه بهتر گشت ها استقبال می کنیم، ادامه داد: گشت سیار تعزیرات استان در ادامه بازدیدها و نظارت بر بازرسی ها در راستای تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، از فروشگاه های زنجیره ای بازدید و بازرسی به عمل می آید که به دلیل تخلفات صنفی تا به امروز سه پرونده برای رسیدگی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگاران، بعلاوه جهت ساماندهی عرضه، فروش و قیمت گذاری مرغ و تخم مرغ از کشتارگاه های مرغ استان به طور مستمر بازدید صورت می گیرد. ضمن بازرسی ها دیشب از بارگیری یک محموله بار مرغ که به صورت غیربهداشتی جهت عرضه در حال آماده سازی بود جلوگیری به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1867

به "فعالیت روزانه و مستمر گشت های تعزیرات حکومتی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت روزانه و مستمر گشت های تعزیرات حکومتی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید