مدیران خودرو قیمت محصولات خود با آپشن تازه را افزایش داد

به گزارش مجله پیکورو، مردم ایران هر روز بیشتر از روز پیش به کراس اوورها علاقه مند می شوند و همین موضوع به خوبی مورد بهره برداری شرکت های چینی واقع شده است. محبوبیت و موفقیت شاسی بلندهای شرکت چری در بازار خودروی ایران، بر کسی پوشیده نیست.

مدیران خودرو قیمت محصولات خود با آپشن تازه را افزایش داد

بعد از چری تیگو 7 اکسلنت و تیگو 7 تیپ IE، مدیران خودرو می خواهد سومین تیپ این کراس اوور را با نام IE Sport به بازار بیاورد. تنها تفاوت تیگو 7 اسپرت با تیپ IE، در داشتن رکاب برقی خلاصه می شود.

مدیران خودرو قیمت تیگو 7 با رکاب برقی را 1 میلیارد و 14 میلیون و 700 هزار تومن اعلام کرده که نسبت به نسخه قبلی 23 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. این خودرو با ظرفیت محدود از 17 شهریور در نمایندگی های مجاز مدیران خودرو به صورت اقساطی به فروش می رسد.

این رکاب کاملاً اتوماتیک است. زمانی که سرنشین تصمیم بگیرد سوار خودرو شود، به صورت اتوماتیک بیرون خواهد آمد. باتوجه به ارتفاع بیشتر کراس اوورها از سطح زمین در مقایسه با سدان ها و هاچ بک ها، وجود این رکاب سبب می شود که سوار یا پیاده شدن از خودرو آسان تر از گذشته صورت بگیرد.

چری تیگو 7 در بازارهای جهانی با 2 پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی و 1.5 لیتری توربوشارژ در دسترس مشتریان واقع شده است. بنابر صلاحدید شرکت مدیران خودرو، چری تیگو 7 با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ در بازار ایران عرضه می شود. موتور چری تیگو 7 دارای 4 سیلندر 16 سوپاپ است که توان تولید 147 اسب بخار قدرت در 5500 دور در دقیقه و 210 نیوتن متر گشتاور در 4000 دور در دقیقه را دارد.

مدیران خودرو در سال 1400، برنامه های زیادی برای خانواده چری تیگو دارد. این شرکت در ابتدا نسخه تولید محدود چری تیگو 5 توربو را به بازار کشورمان آورد. در نیمه دوم سال 1400 هم می خواهد تیگو 8 پرو را عرضه کند. علاوه بر اینها، مدیران خودرو در تلاش است تا در آینده ای نزدیک، چری تیگو 7 پلاس و همچنین فیس لیفت ام وی ام X55 را در ایران مونتاژ کند.

آگهی های خرید و فروش چری تیگو 5

آگهی های خرید و فروش چری تیگو 7

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2085

به "مدیران خودرو قیمت محصولات خود با آپشن تازه را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران خودرو قیمت محصولات خود با آپشن تازه را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید