علی محمدی: ترسیدم که اتفاق بدی برایم افتاده باشد، پیکان از لحاظ روحی و تاکتیکی متحول شده است

به گزارش مجله پیکورو، هافبک تیم فوتبال پیکان مدعی شد او و دیگر بازیکنان این تیم در مدت تعطیلی مسابقات لیگ برتر از لحاظ روحی و تاکتیکی متحول شده اند.

علی محمدی: ترسیدم که اتفاق بدی برایم افتاده باشد، پیکان از لحاظ روحی و تاکتیکی متحول شده است

جلال علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره مصدومیتش در بازی محبت آمیز برابر استقلال گفت: وقتی مصدوم شدم احساس خوبی نداشتم، چون همان روزها چند بازیکن از جمله مرتضی تبریزی، انصاری و آذری رباط پاره نموده بودند. در آن لحظه که مصدوم شدم، این ترس را داشتم که اتفاق بدی برایم افتاده باشد. من در نهایت MRI گرفتم و بعضی تست ها را هم پشت سر گذاشتم که خوشبختانه تعیین شد این مصدومیت چندان جدی نیست و ظرف 10 روز تا دو هفته دوباره به تمرینات برمی گردم.

وی که بازی با پرسپولیس را از دست داده است، در این مورد خاطر نشان کرد: به هرحال فوتبال همین است و متأسفانه نمی توانم بازی کنم، ولی امیدوارم پیکان نتیجه خوبی بگیرد. در آغاز لیگ این بازی برای ما مهم است، همین طور برای پرسپولیس که می خواهد خیلی زود قهرمانی اش را قطعی کند. آنها با تمام قدرت دنبال دریافت سه امتیاز هستند، ولی تیم ما هم شرایط خاصی دارد و تک تک امتیازها برای مان ارزشمند است.

علی محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا پیکان با این بازی های سخت در لیگ برتر می ماند؟، گفت: بعد از سه ماه قرار است بازی کنیم و انگار این آغاز یک فصل جدید است، ولی با همان بازیکنان قبلی. ما قبل از تعطیلی لیگ شرایط خوبی نداشتیم، با اینکه نفرات خوبی داریم، ولی اعتماد به نفس نداشتیم. شاید الان از لحاظ بدنی در شرایط ایده آل نباشیم، ولی پیکان از لحاظ روحی و تاکتیکی در این تعطیلات متحول شده است. ما می دانیم که باید خوب نتیجه بگیریم، خصوصاً در بازی با حریفان مستقیم که بازی های سرنوشت سازی محسوب می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1060

به "علی محمدی: ترسیدم که اتفاق بدی برایم افتاده باشد، پیکان از لحاظ روحی و تاکتیکی متحول شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی محمدی: ترسیدم که اتفاق بدی برایم افتاده باشد، پیکان از لحاظ روحی و تاکتیکی متحول شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید