عضو نو نیروی هوایی ایران، جنگنده پیشرفته روسی با چالاکی مثال زدنی

به گزارش مجله پیکورو، سوخو 35 جنگنده ای تک سرنشین با قابلیت مانور بالا است که توانایی انجام دشوارترین مانور هایی هوایی از کبری گرفته تا تیل اسلاید را دارد. پرنده ای که دشوارترین مانور های نظامی را به راحتی انجام می دهد تا جایی که مانور هربست برای این جنگنده مثل آب خوردن است.

عضو نو نیروی هوایی ایران، جنگنده پیشرفته روسی با چالاکی مثال زدنی

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی از ورود جنگنده های سوخو 35 به ناوگان نیروی هوایی در اوایل سال آینده خبر داده است. حالا که آمدن جنگنده پیشرفته سوخو 35 به ایران قطعی شده، بد نیست بیشتر با این جنگنده چندمنظوره فوق چابک آشنا شویم.

سوخو 35 جنگنده ای تک سرنشین با قابلیت مانور بالا است که توانایی انجام دشوارترین مانور هایی هوایی از کبری گرفته تا تیل اسلاید را دارد.

پرنده ای که دشوارترین مانور های نظامی را به راحتی انجام می دهد تا جایی که مانور هربست برای این جنگنده مثل آب خوردن است.

سوخو 35 را می توان نواده سوخو 27 نامید که نسبت به آن ویژگی های آیرودینامیکی و مانورپذیری بهتر، برد بیشتر، موتور قوی تر، تجهیزات الکترونیکی و ارتباطات هوایی پیشرفته تری دارد.

این جنگنده با دو موتور AL-41 F 1 S در دسته هواگرد های نظامی نسل ++4 طبقه بندی می گردد. جنگنده های این نسل فزونی های قابل توجهی نسبت به جنگنده های نسل چهار دارند.

این قابلیت ها شامل سنسور های یکپارچه پیشرفته، آرایه اسکن الکترونیکی فعال، قابلیت پرواز ابرپیمایشی، ابرمانورپذیری، قابلیت استفاده به عنوان جنگنده های چندمنظوره و کاهش سطح مقطع راداری است.

منبع: فرادید
انتشار: 27 دی 1401 بروزرسانی: 27 دی 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2175

به "عضو نو نیروی هوایی ایران، جنگنده پیشرفته روسی با چالاکی مثال زدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو نو نیروی هوایی ایران، جنگنده پیشرفته روسی با چالاکی مثال زدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید