ضرورت علاج بخشی سد وشمگیر، تسهیلات کشاورزان منطقه امهال می شود

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگاران/گلستان استاندار گلستان با اشاره به لزوم علاج بخشی سدوشمگیر، گفت: سد وشمگیر تأثیر به سزایی در بخش آب کشاورزی، ایجاد اشتغال و رفع مسائل معیشتی دارد.

ضرورت علاج بخشی سد وشمگیر، تسهیلات کشاورزان منطقه امهال می شود

علی محمد زنگانه در حاشیه برگزاری میز خدمت و بازدید میدانی از بخش وشمگیر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف دولت دسترسی عادلانه است که برای تحقق این هدف در استان گلستان همه مدیران و مسئولان در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه یکی از بخش هایی که از نظر خدمات رفاهی، دسترسی به آب، کشاورزی و منازل مسکونی دچار مشکل هستند بخش وشمگیر است، افزود: بر اساس برنامه ریزی اجرا شده ساخت واحد مسکونی در سایت مجاور برای 60 خانوار پیش بینی شده است.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه در بررسی اجرا شده مقرر شد مسائل موجود رفع شود و بتوانیم تا دو ماه آینده این سایت را به بهره برداری برسانیم گفت: با توجه به تأثیر به سزای سد وشمگیر در بخش آب کشاورزی، ایجاد اشتغال و رفع مسائل معیشتی، برای علاج بخشی سد وشمگیر برنامه های خوبی پیش بینی شده تا ظرفیت سد افزایش یابد.

زنگانه با بیان اینکه برای سفر رئیس جمهور به گلستان منابع خوبی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: برای امهال تسهیلات کشاورزان نیز اقدامات خوبی اجرا شده و امیدواریم این مسائل رفع شود و شرایط بهتری را برای ساکنان این منطقه رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگاران استاندار گلستان در راستای بررسی شرایط به روز شهرستان های استان پیش از سفر رئیس جمهور، صبح امروز در سفر یک روزه به شهرستان آق قلا به همراه تعدادی از معاونین، مدیران کل ستادی و مدیران کل دستگاههای اجرایی وارد این شهرستان شد و ضمن دیدار با مردم این شهرستان در چندین روستا از سد وشمگیر به عنوان یکی از سدهای مهم و تاثیرگذار استان بازدید به عمل آورد.

خبرنگار: فاطمه رائیجی

/

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2053

به "ضرورت علاج بخشی سد وشمگیر، تسهیلات کشاورزان منطقه امهال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت علاج بخشی سد وشمگیر، تسهیلات کشاورزان منطقه امهال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید