صدراعظم اتریش: سه ماهه اول 2021 چالشی جدی برای اروپاست

به گزارش مجله پیکورو، صدراعظم اتریش با اشاره به در پیش بودن موج جدید همه گیری کرونا در اروپا از سه ماهه نخست سال جدید میلادی به عنوان چالشی جدی برای قاره سبز نام برد.

صدراعظم اتریش: سه ماهه اول 2021 چالشی جدی برای اروپاست

با ما سفر کنید و با تور گردشگری اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

سباستین کورتس صدراعظم اتریش در خصوص موج سوم کرونا و افزایش زیاد تعداد آلودگی ها هشدار داد.

خبرگزاری د. پ.آ. نوشت: صدراعظم اتریش انتظار دارد موج سوم همه گیری کرونا منجر به افزایش شدید مبتلایان در سراسر اروپا در سال آینده داشته باشد. با این حال امید می رود در تابستان، شرایط به حالت عادی بازگردد.

کورتس اضافه کرد: موج سوم ما را فرا خواهد گرفت و تعداد مبتلایان دوباره در بسیاری از کشورهای اروپایی به طور گسترده افزایش خواهد یافت. پس از آن، من تصور می کنم که به دلیل گرم شدن هوا و همچنین به دلیل افزایش تعداد افرادی که واکسینه می شوند، آرامش به جامعه بازمی گردد و من انتظار دارم که در تابستان بتوانیم تا حد زیادی به حالت عادی برگردیم.

این در حالی است که دولت اتریش پس از آرامشی مختصر در ماه های اخیر، محدودیت های کرونایی را در روز کریسمس تشدید کرد و قوانین منع عبور و مرور را به اجرا گذاشت. بر این اساس شهروندان تنها به دلایل موجه مانند خرید، رفتن به محل کار و یا به نزد پزشک مجاز به خروج از منازل خود هستند. این قوانین تا 17 ژانویه (28دی) اعمال می گردد.

تمامی مغازه ها و مراکز خدماتی نیز به جز فروشگاه های مواد غذایی، داروخانه ها و فروشگاه های موادبهداشتی تا سه هفته آینده تعطیل خواهند بود. تماس های مجاز با سایر خانوارها به شدت محدود شده است. همچنین در صورت بازگشایی سایز فروشگاه ها و مراکز فرهنگی در روز 18 ژانویه، بازدیدکنندگان باید ابتدا تست کرونای منفی نشان دهند.

در حال حاضر شماری از کشورهای اروپایی کار واکسیناسیون سراسری را شروع نموده اند. با این حال مشاهده ویروس جهش یافته کرونا در انگلیس و گسترش آن به اروپا، امیدها به خاتمه دادن به بحران کرونا در کوتاه مدت را کمرنگ نموده است. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1389

به "صدراعظم اتریش: سه ماهه اول 2021 چالشی جدی برای اروپاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدراعظم اتریش: سه ماهه اول 2021 چالشی جدی برای اروپاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید