شعبه قصرشیرین اتاق کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش مجله پیکورو، شعبه قصرشیرین اتاق کرمانشاه با حضور نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در مجلس، فرماندار قصرشیرین و تعدادی از تجار و بازرگانان راه اندازی شد.

شعبه قصرشیرین اتاق کرمانشاه افتتاح شد

کیوان کاشفی، رئیس اتاق کرمانشاه در آیین افتتاح این شعبه با بیان اینکه از چند سال قبل قول راه اندازی شعبه قصرشیرین اتاق کرمانشاه داده شده بود، اظهار کرد: با اخذ مجوز از اتاق ایران خوشبختانه پیروز به راه اندازی این شعبه شدیم.

وی با اشاره به ظرفیت های متعدد تجاری و مالی قصر شیرین، بیان کرد: این ظرفیت ها عامل اصلی برای راه اندازی شعبه قصرشیرین اتاق بازرگانی کرمانشاه بود.

کاشفی معتقد است قصرشیرین به واسطه ظرفیت های تجاری و مالی که دارد در آینده نه چندان دور می تواند به یکی از قطب های مالی استان کرمانشاه تبدیل گردد.

به گفته عضو هیئت رئیسه اتاق ایران، زیرساخت ها و ظرفیت های جهش مالی هم اکنون در قصرشیرین فراهم شده است.

کاشفی تصویب منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را یکی از مهمترین این مزیت ها برشمرد.

وی اظهار کرد: به علاوه کمتر شهری در کشور وجود دارد که علاوه بر منطقه آزاد دارای دو مرز بین المللی و چنین موقعیت استراتژیکی باشد.

رئیس اتاق کرمانشاه با بیان اینکه از این پس قصرشیرین باید میزبان سرمایه گذاری های متعددی از افراد بومی استان و استان های دیگر کشور باشد، تاکید نمود: قطعاً اولویت با حضور نیروهای بومی استان است.

وی با اشاره به رقابتی که بین منطقه ها آزاد غرب کشور برای جذب سرمایه گذار وجود دارد، افزود: باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که شرکت های بزرگ و افراد دارای نقدینگی در این منطقه آزاد جذب گردد.

وی بر لزوم مشخص تکلیف هرچه زودتر هیئت مدیره مستقل برای منطقه آزاد تجاری قصرشیرین تاکید نمود تا بتوان در کوتاه ترین زمان ممکن کارها را پیش برد.

رئیس اتاق کرمانشاه سپس به راه اندازی شعبه قصرشیرین اتاق کرمانشاه اشاره نمود و اضافه نمود: از این پس هر خدماتی که در اتاق ارائه می گردد از جمله صدور کارت بازرگانی، تمدید کارت، گواهی مبدا و ... در شعبه قصرشیرین ارائه خواهد شد و تجار بازرگانان دیگر احتیاج به رفت و آمد ندارند.

کاشفی گفت: شعبه قصرشیرین اتاق کرمانشاه علاوه بر این شهرستان، به شهرستانهای سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز خدمات خواهد داد

وی بعلاوه از پیگیری برای احداث یک ساختمان بهتر برای شعبه قصرشیرین اتاق کرمانشاه اطلاع داد .

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2070

به "شعبه قصرشیرین اتاق کرمانشاه افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبه قصرشیرین اتاق کرمانشاه افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید