تورهای چین: شانگهای، بزرگترین تفرجگاه ترکیبی اسکی جهان را می سازد

به گزارش مجله پیکورو، شانگهای میخواهد بزرگ ترین تفرجگاه ترکیبی اسکی جهان را در مساحتی بالغ بر 227 هزار متر بسازد.

تورهای چین: شانگهای، بزرگترین تفرجگاه ترکیبی اسکی جهان را می سازد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وینتاسار شانگهای (Wintasar Shanghai)، یک تفرجگاه ترکیبی گردشگری، تفریح و ورزشی است که جدیدترین بخش الحاقی به پارک های موضوعی در شانگهای خواهد بود، این موضوع نشان دهنده محبوبیت روزافزون گردشگری یخ و برف در میان چینی ها است. یک معمار ایتالیایی معروف، طراح این پروژه خواهد بود و این تفرجگاه در منطقه پادونگ شانگهای و در مساحتی بالغ بر 227 هزار متر مربع ساخته می گردد. 90 هزار متر مربع آن به پارک موضوعی برف و اسکی در فضای سرپوشیده با بیش از 25 برنامه برف اختصاص دارد.

این تفرجگاه به طور آزمایشی در سال 2022 افتتاح می گردد و پذیرای بیش از 3.2 میلیون نفر بازدیدکننده در طول سال خواهد بود. علاوه بر این، آموزشگاه گردشگری چین نیز اعلام نموده است که بازار گردشگری برف در چین حدود 340 میلیون بازدیدکننده خواهد داشت. انتظار می رود در بازه زمانی دو سال، عایدی این مجموعه به 670 میلیارد یوان برسد. طبق گفته رئیس و مدیر اجرایی شرکت KOP Limited، شهروندان چینی عاشق سفر کردن، تفریح و اسکی هستند و با توجه به بازی های المپیک زمستانی 2022، مطمئنا صنعت گردشگری برف در چین رشد خواهد نمود.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2069

به "تورهای چین: شانگهای، بزرگترین تفرجگاه ترکیبی اسکی جهان را می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: شانگهای، بزرگترین تفرجگاه ترکیبی اسکی جهان را می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید