تور ارزان ترکیه: سینماگران ایرانی در جشنواره زنان فیلمساز ترکیه

به گزارش مجله پیکورو، پنجمین جشنواره بین المللی زنان فیلمساز در ازمیر ترکیه میزبان طیف گسترده ای از آثار سینماگران زن ایرانی است.

تور ارزان ترکیه: سینماگران ایرانی در جشنواره زنان فیلمساز ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگاران، پنجمین جشنواره بین المللی زنان فیلمساز ازمیر از تاریخ 27 فوریه تا 8 مارس 2022 برابر با 8 تا 17 اسفند در حال برگزاری است و فیلم های به کدامین گناه ساخته مریم ابراهیم وند، زنی که شاعر بود ساخته مشترک صحرا فتحی و سعید دشتی، خاکسترها ساخته سعیده دلیریان، بشقاب ساخته رعنا وزیری، داستان عرووسک از شکیلا سماواتی، شرایط اورژانسی ساخته مریم اسمی خانی، عروس مُردگان از ربابه روحی، دختر خوب به کارگردانی راحله کرمی، فقر آهن ساخته آزاده آبادپور، ماتروشکا از یلدا زادون، نابجا ساخته مائده جناب، پاس ساخته الیکا عبداللهی، سنگ سنگی از صالحه مرتضی نیا، جان داد از سهیلا پورمحمدی و سومین کشتارگاه ساخته سوگل ایزدی فرد در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می شوند.

جشنواره بین المللی فیلم زنان فیمساز ازمیر از سوی انجمن کارگردانان زن ترکیه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2049

به "تور ارزان ترکیه: سینماگران ایرانی در جشنواره زنان فیلمساز ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: سینماگران ایرانی در جشنواره زنان فیلمساز ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید