سرویس مدارس به شهرداری تهران سپرده شد ، آیین نامه نو سرویس مدارس

به گزارش مجله پیکورو، فرماندار تهران گفت: مسئولیت سرویس مدارس در آیین نامه تازه به شهرداری تهران سپرده شد و از مدیران مدارس خلع مسئولیت شده است.

سرویس مدارس به شهرداری تهران سپرده شد ، آیین نامه نو سرویس مدارس

بیت ران - احمد قیومی در تشریح روند پیگیری چالش ها و نقدها حوزه سرویس مدارس گفت: بر اساس آیین نامه نوی که برای سرویس مدارس تدوین شده است، مسئولیت سرویس مدارس به صورت کامل به شهرداری تهران سپرده شد. در حالی که در آیین نامه های قبلی فرمانداری تهران یک ورودی در این حوزه داشت. اما در این آیین نامه نو کل موضوع به شهرداری تهران سپرده شده است.

وی اضافه نمود: حتی در این آیین نامه نو از مدیران مدارس خلع مسئولیت شده است. در حالی که مدیران مدارس پیش تر و در آیین نامه قبلی روی سرویس مدارس نظارت داشتند که این مسئولیت و نظارت برای آنها برداشته شده است.

قیومی ادامه داد: از سوی دیگر سامانه سپند که برای سرویس مدارس طراحی شده بود برای اولین بار رونمایی و اجرایی شد. قرار است تا همه اطلاعات در آنجا بارگذاری گردد و رانندگان سرویس های مدارس ثبت نام نمایند.

فرماندار تهران تأکید کرد: در فرمانداری تهران از منظر تطبیق قوانین کوشش کردیم تا طبق مصوبات شورای شهر، برای تعیین قیمت سرویس مدارس پس از چندین بار رفت و آمد عدد را معقول کنیم. لذا بخشی از موضوع سرویس دانش آموزان که در اختیار ما بود را انجام دادیم.

وی ادامه داد: در خصوص سامانه سپند نیز شهرداری تهران باید کار انجام می داد. اما چند روز پس از شروع کار مدارس مسائلی مشاهده شد. لذا از منظر دیگری ورود پیدا کردیم و همه طرف ها را خواستیم که مقرر شد تا اطلاعات راننده ها، مسیرها و قیمت ها را در سامانه بارگذاری کنیم که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

احتیاج به بازبینی سامانه وجود دارد

قیومی اضافه نمود: با توجه به اینکه اولین سال است که آیین نامه نو اجرا می گردد قاعدتاً ممکن مشکل وجود داشته باشد. لذا حتما احتیاج به بازبینی سامانه هست. سامانه در تهران اولین بار رونمایی شده است و پیش از این با این روند انجام نمی شد. به همین علت باتوجه به حجم بالا تقریبا جاماندن از ورود اطلاعات در سامانه شاید قابل پیش بینی بوده است. نهایتا بله آسیبی وجود داشت و هرچند ما مسئولیت نداشتیم و کل مسئولیت برابر آیین نامه نو به شهرداری تهران سپرده شده است. اما به موضوع ورود پیدا کردیم.

وی تاکید نمود: در فرایند ثبت نام سرویس مدارس در جایی اشکال وجود دارد و در جایی تخلف رخ می دهد که در هر دو صورت باید گزارش ارسال گردد تا نهایتا در شورای ترافیک مطرح گردد. اما قبل از طی این روند با هدف جلوگیری از آسیب مردم به موضوع ورود پیدا کردیم و سه جلسه پشت سرهم در یک هفته برگزار کردیم. همه دستگاه های مرتبط را خواستیم که برابر آیین نامه وظایف هر یک گوشزد و بسیاری مسائل در این جلسات برطرف شد.

فرماندار تهران ابراز امیدواری کرد که ضعف های فرایند ثبت نام و سامانه اصلاح گردد. او اضافه نمود: هم در اجرا تأخیری وجود داشت و هم در بارگذاری اطلاعات تأخیری ناشی از مسائل فنی وجود داشت. لذا باید شهرداری در این حوزه بهتر عمل می کرد.

تعزیرات حکومتی استان خراسان از تحویل خودروهای احتکاری ایران خودرو اطلاع داد

ساینا S دوگانه سوز / چیزی که باید می بود و نیست

تعیینات فنی خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد / کاتالوگ

خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه تعیین شدند / ثبت نام از فردا

آیین نامه واردات خودروهای کارکرده تغییر کرد / 4 بند عوض شد

منبع: بیت ران
انتشار: 23 مهر 1402 بروزرسانی: 23 مهر 1402 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2276

به "سرویس مدارس به شهرداری تهران سپرده شد ، آیین نامه نو سرویس مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس مدارس به شهرداری تهران سپرده شد ، آیین نامه نو سرویس مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید