رکورد مزاحمت اورژانس را این آدم شکست ، او در 6 ماه چند هزار بار تماس گرفت؟ ، 229 تماس فقط در شب چهارشنبه سوری

به گزارش مجله پیکورو، معاون روابط عمومی سازمان اورژانس کشور گفت: طبق قانون، ما حق نداریم خط تماس مزاحم تلفنی را مسدود کنیم چون ممکن است یکی از تماس های او درخواست یاری باشد.

رکورد مزاحمت اورژانس را این آدم شکست ، او در 6 ماه چند هزار بار تماس گرفت؟ ، 229 تماس فقط در شب چهارشنبه سوری

به گزارش خبرنگاران، بابک یکتاپرست معاون روابط عمومی سازمان اورژانس کشور به مسائل تکنسین های اپراتور 115 اورژانس اشاره نمود و گفت: نیروهای ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، در حالی که معدود افرادی با تماس های بی مورد، برای همکاران ما ایجاد مزاحمت می نمایند.

وی با عنوان این مطلب که ما حق نداریم خط تماس مزاحم تلفنی را مسدود کنیم، اضافه نمود: طبق قوانین، ممکن است یکی از تماس های او درخواست یاری باشد. از همین رو، نمی توانیم شماره او را مسدود کنیم.

یکتاپرست با اشاره به مزاحمت های تلفنی که باعث ایجاد اختلال در روند خدمت رسانی کارشناسان اورژانس 115 می گردد، گفت: در حین تماس هایی که با اورژانس 115 گرفته می گردد و برخی از این تماس ها حیاتی هستند، به یکباره یک نفر مزاحم می گردد و برای همکاران ما مشکل درست می نماید.

وی با تاکید بر ارائه راهکارهای حقوقی و قضائی برای برخورد با مزاحمت های تلفنی، توضیح داد: در یک مورد مزاحمت تلفنی، یک نفر در 6 ماهه دوم سال گذشته بیش از 41 هزار بار تماس با اورژانس 115 داشته و رکورد زده است.

یکتاپرست ادامه داد: از این قبیل موارد زیاد داریم، به طوری که در شب چهارشنبه سوری از ساعت 24 تا 18 روز بعد، یک نفر از یک خط تلفن 229 بار با 115 تماس گرفته بود.

وی اضافه نمود: 8 درصد موارد مزاحمت های تلفنی اورژانس 115 مربوط به تهران است.

یکتاپرست با اشاره به محدود بودن خطوط تلفن 115، گفت: ثانیه ها در تماس با اورژانس 115 مهم است و نباید به خودمان اجازه دهیم جان یک هموطن به خاطر مزاحمت ما به خطر بیافتد.

پزشک فوریت های پزشکی تاکید نمود: دفتر حقوقی سازمان اورژانس کشور در پی راهکاری است تا بتواند از ایجاد مزاحمت های تلفنی با اورژانس 115 جلوگیری کند.

کد خبر 5757865

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2214

به "رکورد مزاحمت اورژانس را این آدم شکست ، او در 6 ماه چند هزار بار تماس گرفت؟ ، 229 تماس فقط در شب چهارشنبه سوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد مزاحمت اورژانس را این آدم شکست ، او در 6 ماه چند هزار بار تماس گرفت؟ ، 229 تماس فقط در شب چهارشنبه سوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید