روایت سرمربی تیم فوتسال مس از تهدید ستاره این تیم و غیبت فخیم

به گزارش مجله پیکورو، اسماعیل تقی پور در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره اتفاقات بازی مس سونگون با شهروند ساری گفت: قبل از آغاز مسابقه فشارهایی روی ما وجود داشت. مهدی جاوید مدام با پیامک تهدید می شد و مجبور شدیم قبل از بازی او را به خانه برگردانیم. گویا طرفداران شهروند از سال گذشته که مهدی در گیتی پسند بازی می کرد با او مشکل داشتند. حتی شب قبل از بازی نماینده فدراسیون فوتبال گفت خوب کاری کردید جاوید را برگرداندید چرا که کاری از دست ما بر نمی آمد!

روایت سرمربی تیم فوتسال مس از تهدید ستاره این تیم و غیبت فخیم

وی اضافه نمود: مقابل شهروند چند بازیکن مصدوم داشتیم. آنها را نگه داشتیم تا در آسیا برایمان بازی نمایند. متاسفانه برخی از دوستان به جای حمایت از ما که نماینده ایران در آسیا هستیم، مطالب عجیبی می گویند. این خوب نیست که بگویند شام آخر تقی پور در تیم مس. من ماندم و حتی صبحانه و ناهار را هم در تیم مس خوردم! درست نیست که مدام چوب لای چرخ ما بگذارند.

سرمربی تیم فوتسال مس در مورد تداوم غیبت فرهاد فخیم در این تیم یادآور شد: فخیم مصدوم است و این بازیکن را برای جام باشگاه های آسیا می خواهیم. در بازی با شهروند هم از فخیم خواستیم که کنار تیم باشد تا حرف و حدیث درست ننمایند.

تقی پور در انتها گفت: تیم ما برای جام باشگاه های آسیا فردا راهی تهران می گردد و اردویی در این شهر خواهیم داشت. سپس روز 13 مرداد راهی تایلند می شویم. در بازی هفته ششم مقابل هایپر هم ترکیبی از بازیکنان جوان و امید را به میدان می فرستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 255

به "روایت سرمربی تیم فوتسال مس از تهدید ستاره این تیم و غیبت فخیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت سرمربی تیم فوتسال مس از تهدید ستاره این تیم و غیبت فخیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید