خوابگاه های متاهلی دانشگاه شیراز با ظرفیت پذیرش بیش از 100 خانوار خبرنگاران

به گزارش مجله پیکورو، معاون دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: دانشگاه ما دارای سه خوابگاه متاهلی است و در مجموع ظرفیت پذیرش بیش از 100 خانوار را دارد؛ البته در حال حاضر یکی از خوابگاه های ما در حال تعمیر است.

خوابگاه های متاهلی دانشگاه شیراز با ظرفیت پذیرش بیش از 100 خانوار خبرنگاران

مجتبی واعظی، معاون دانشجویی دانشگاه شیراز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: دانشگاه شیراز دارای سه خوابگاه متاهلی است و در مجموع بیش از 100 خانوار ظرفیت دارد؛ البته در حال حاضر یکی از خوابگاه های ما با یاری خیرین در دست تعمیر است.

واعظی توضیح داد: ظرفیت پذیرش خوابگاه های دانشگاه شیراز حدود 6 هزار 500 دانشجو است که از این تعداد 2500 خانم و بیش از سه هزار دانشجو هم پسر هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه شیراز عنوان کرد: دانشگاه شیراز دو مجتمع خوابگاه با ظرفیت پذیرش 2500 دانشجو دارد که این خوابگاه یکی از عظیمترین خوابگاه های منطقه به حساب می آید. این دانشگاه همچنین 15 خوابگاه کوچک تر با ظرفیت پذیرش بیش از 200 دانشجو دارد.

وی اضافه کرد: سال جاری به خاطر شیوع ویروس کرونا تعداد کمتری دانشجو در خوابگاه ها حضور داشتند و این فرصتی خوبی بود تا به بازسازی خوابگاه بپردازیم.

واعظی در ادامه با اشاره به حضور دانشجویان برای گذراندن دروس عملی در دانشگاه گفت: هم اکنون خوابگاه های دانشگاه فعال است و حدود 450 دانشجو در خوابگاه ها حضور دارند.

معاون دانشجویی دانشگاه شیراز با اشاره به روال حضور دانشجویان در خوابگاه، ادامه داد: دانشجویانی که واحد های عملی دارند درخواست خوابگاه می دهند و این تقاضا به تایید استاد مربوطه و دانشگاه می رسد؛ اما به خاطر شیوع ویروس کرونا حضور دانشجویان طبق زمان بندی انجام می گردد.

وی در پایان گفت: برای دانشجویانی که واحد های عملی دارند اتاق های کوچک دانشگاه به صورت تک نفره و اتاق های عظیم دو نفر در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1495

به "خوابگاه های متاهلی دانشگاه شیراز با ظرفیت پذیرش بیش از 100 خانوار خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه های متاهلی دانشگاه شیراز با ظرفیت پذیرش بیش از 100 خانوار خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید