حالا شاید مسی به نیمار بپیوندد!

به گزارش مجله پیکورو، قرارداد نیمار، ستاره برزیلی و 29 ساله با پاری سن ژرمن تا سال 2025 تمدید شد.

حالا شاید مسی به نیمار بپیوندد!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، این بار سریال اخبار نقل و انتقالاتی در خصوص نیمار پیش از آغاز شدن تمام شد و این بار و در تابستان پیش رو بر خلاف چهار سال اخیر دیگر اخبار حول محور جدایی یا ماندن نیمار نخواهد بود، زیرا او قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد.

در هفته های اخیر اخبار زیادی در خصوص عدم تمایل نیمار به ماندن به پاریس و علاقه این ستاره برزیلی به بازگشت به بارسلونا منتشر شده بود. اما امروز باشگاه پاری سن ژرمن رسما بیان کرد برای تمدید قرارداد سه ساله با نیمار به توافق رسیده و او تا سال 2025 در فرانسه ماندنی خواهد شد.

ستاره برزیلی که در سال 2016 و در انتقالی جنجالی و 222 میلیون یورویی به عنوان گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال راهی پاری سن ژرمن شده بود، در این سال ها کوشش زیادی برای پوشیدن دوباره لباس بارسلونا داشت که البته به سرانجامی نرسید. ابتدا اخبار حاکی از تمدید قرارداد نیمار تا سال 2026 بود، اما او در نهایت برای تمدید تا سال 2025 به توافق رسید. بدین ترتیب نیمار تا سن 33 سالگی و اواخر دوران ورزشی خود در پاریس باقی خواهد ماند.

پروژه بعدی پیش روی مدیران پاری سن ژرمن را باید حفظ کیلیان امباپه دانست. قرارداد این ستاره جوان و فرانسوی نیز یک سال دیگر تمام می گردد و تیم متمول فرانسوی در کوشش برای تمدید قرارداد کیلیان امباپه است. رئال مادرید مدت هاست برای خرید امباپه وارد عمل شده و حالا و با ماندن نیمار، احتمالا شانس کهکشانی ها برای نهایی کردن این انتقال بیشتر از گذشته شده است.

پاری سن ژرمن علیرغم استخدام نیمار هنوز در رویای فتح لیگ قهرمانان است. فصل گذشته آنها در آخرین گام و در فینال مغلوب بایرن مونیخ شدند و این فصل نیز منچسترسیتی در نیمه نهایی پاری سن ژرمن را مغلوب کرد. باید دید آیا تا انتها دوران حضور نیمار در پاریس این رویا محقق خواهد شد یا خیر.

طرفداران بارسلون رویای همبازی شدن لیونل مسی و نیمار را در ذهن داشتند، اما به نظر می رسد فرایند بازگشت ستاره برزیلی برای همواره منتفی شده باشد. خبر بدتر برای طرفداران بارسا اینکه ممکن است این دو بازیکن سال بعد در پاری سن ژرمن همبازی شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1632

به "حالا شاید مسی به نیمار بپیوندد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالا شاید مسی به نیمار بپیوندد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید