جنجال نو بعد از آرزوی قهرمانی استقلال به وسیله مجری تلویزیون

به گزارش مجله پیکورو، در جریان برنامه روز گذشته المپیک 2020 توکیو که از شبکه سوم در حال پخش بود، بخشی از صحبت های پیمان یوسفی مجری آن برنامه، باعث واکنش مدیرعامل فولاد شد و سعید آذری در اینستاگرام خود به این موضوع واکنش نشان داد.

جنجال نو بعد از آرزوی قهرمانی استقلال به وسیله مجری تلویزیون

در قسمتی از این برنامه، پیمان یوسفی که به همراه مهمانان برنامه اش منتظر آغاز کشتی حسن یزدانی بود، به بحث در خصوص کشتی سنگین وزنان پرداخت و به پیغام تبریکش به فردین معصومی اشاره نمود. یوسفی گفت: من به فردین معصومی که پرسپولیسی است، تبریک گفته ام. من تعلقات رنگی بروز ندادم. ان شالله استقلال هم این هفته در جام حذفی برنده و قهرمان گردد.

یوسفی در ادامه صحبت هایش را اینگونه جمع کرد: البته اگر استقلال استحقاقش را داشت و قهرمان شد، به قهرمانان هوادار این تیم و کسانی که در ورزش هستند، تبریک می گوییم. چون آن طرف هم حریفشان فولاد است و بالاخره تیم هموطن ماست.

ویدیوی آن بخش از صحبت های ابتدایی یوسفی که در خصوص قهرمانی استقلال بود، در فضای مجازی تقطیع و منتشر شد و همین مسئله باعث واکنش مدیرعامل فولاد شد. سعید آذری با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: جناب یوسفی به کجا چنین شتابان. اجازه می دادید سوت آغاز فینال را می زدند بعد آرزو می نمودید. در حالیکه خوزستان این روز ها در حال و روز خوشی به سر نمی برد کاش کمی خویشتن دار بودید و حد اقل شرط بی طرفی را در رسانه ملی که حقوقش متعلق به هم آحاد مردم ایران است را رعایت می کردید.

آذری در بخش پایانی این پست اینستاگرامی خود اضافه نمود: فولاد خوزستان و استقلال هر دو به مردم ایران تعلق دارند، اجازه بدهیم در نبردی شرافتمندانه و به دور از سو گیری رسانه ای با هم مبارزه نمایند تا تکلیف جام در این گام آخر معین گردد. ویوا خوزستان ویوا فولاد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1738

به "جنجال نو بعد از آرزوی قهرمانی استقلال به وسیله مجری تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال نو بعد از آرزوی قهرمانی استقلال به وسیله مجری تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید