آدینه پرحادثه در محورهای جاده ای قزوین

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگاران/قزوین رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: طی واژگونی دو خودرو در محورهای مختلف استان قزوین در روز آدینه 26 دی 12 نفر مصدوم شدند و یک نفر فوت کرد.

آدینه پرحادثه در محورهای جاده ای قزوین

سهیل سلطانی با اشاره به تصادف امروز آدینه 26 دی، توضیح داد: در تماسی که ساعت 19:30 با مرکز ارتباطات فوریت های پزشکی استان قزوین برقرار شد، از واژگونی یک خودروی 206 در محور اتوبان قزوین به تهران یک کیلومتری پل طالقان اطلاع دادند.

وی اضافه کرد: آمبولانس های پایگاه آبیک و ناصرآباد به سرعت به محل حادثه اعزام شدند، این واژگونی پنج مصدوم برجای گذاشت که سه مصدوم این حادثه توسط آمبولانس پایگاه آبیک جاده ای و دو مصدوم توسط آمبولانس پایگاه ناصرآباد با انجام اقدامات درمانی پیشرفته توسط کارشناسان فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

بنابر اعلام روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین، رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان قزوین اظهار کرد: در تماسی دیگر که در ساعت 19:50 با مرکز ارتباطات فوریت های پزشکی استان قزوین برقرار شد از واژگونی یک خودروی L90 در محور ابهر به تاکستان محدوده قره باغ خبر دادند که سریعاً آمبولانس های پایگاه قره باغ و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این تصادف که هشت مصدوم در پی داشت، یک سرنشین در خودروی L90 به علت شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت کرد و سه مصدوم توسط آمبولانس پایگاه قره باغ و چهار مصدوم دیگر توسط هلال احمر و با انجام اقدامات درمانی پیشرفته توسط کارشناسان فوریت های پزشکی به بیمارستان شفای تاکستان منتقل شدند و فوتی این حادثه در محل تحویل عوامل انتظامی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1422

به "آدینه پرحادثه در محورهای جاده ای قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آدینه پرحادثه در محورهای جاده ای قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید