توییتر احتمالا روی قابلیت جدیدی به نام مقاله ها کار می کند

به گزارش مجله پیکورو، توییتر ظاهرا در حال کار روی قابلیتی بسیار کاربردی و مورد انتظار تحت عنوان مقاله است که به کاربران این امکان را می دهد تا متن های بلند مثل وبلاگ را در این اپلیکیشن بنویسند.

توییتر احتمالا روی قابلیت جدیدی به نام مقاله ها کار می کند

طبق تصویری که به تازگی از طریق یکی از افراد با نام کاربری wongmjane در توییتر منتشر شد، ظاهرا این اپلیکیشن قرار است به زودی به قابلیت تازهی تحت عنوان مقاله مجهز شود. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد تا پست های بسیار طولانی تری ایجاد کنند که بسیار بیشتر از محدودیت 280 کاراکتری کنونی توییتر خواهد بود. این قابلیت اولین بار از طریق شخص یادشده در بالا کشف و با کاربران به اشتراک گذاشته شد. این افشاگر چند سالی است که خبرهای مربوط به قابلیت های مورد انتظار توییتر را پیش از عرضه منتشر می کند بنابراین می توان او را منبعی قابل اعتماد در نظر گرفت.

در حال حاضر در رابطه با قابلیت تازه توییتر یعنی مقاله اطلاعات زیادی در دسترس نیست چرا که این اولین باری است که در رابطه با آن می شنویم. بنابراین نمی دانیم چه زمانی این قابلیت رسما راهی اپلیکیشن یادشده خواهد شد و آیا اصلا تمام کاربران امکان دسترسی به آن را خواهند داشت یا خیر. چون این امکان هم وجود دارد که فقط برخی از کاربران خاص به این قابلیت دسترسی داشته باشند. همچنین در رابطه با اینکه آیا این قابلیت پولی خواهد بود یا خیر هم اطلاعات زیادی در اختیار نداریم.

از طرفی دیگر وقتی خواستیم از طریق کامنت افراد مختلف زیر پست این افشاگر هم به برخی از جزئیات مربوط به قابلیت مقاله پی ببریم، متوجه شدیم که هر شخص چیز متفاوتی در رابطه با آن می گوید و متاسفانه نتوانستیم به نتیجه ای واحد برسیم. با این حال طبق گفته برخی از این کاربران، مقاله قرار است توییتر را شبیه به یک وب سایت مثل Medium کند. Medium یک پلتفرم وبلاگ نویسی است که با هدف نوشتن پست های مختلف که از لحاظ کاراکتر بیشتر از پست های توییتری هستند طراحی شد. اگرچه یک سری از کاربران از این بابت شادمان شدند، برخی دیگر معتقدند مقاله یا همان پست بلند نمی تواند به آن اندازه که رشته پیام در توییتر تأثیرگذار بود روی کاربران تأثیر بگذارد.

با این حال همانطور که گفته شد برخی از افراد از این ایده استقبال کردند. برخی ها حتی ادعا کردند به جای استفاده از وب سایت های وبلاگ نویسی خود از این قابلیت توییتر استفاده می کنند و دیگر نیازی هم به نوشتن در وب سایت شخصی نخواهند داشت.

اگر از کاربران توییتر هستید، نظر شما در رابطه با این قابلیت چیست؟ فکر می کنید نوشتن پست های بلند و طولانی در توییتر یک نکته مثبت است یا اگر توییتر به همین سبک و سیاق خود ادامه دهد بهتر خواهد بود؟

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1974

به "توییتر احتمالا روی قابلیت جدیدی به نام مقاله ها کار می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر احتمالا روی قابلیت جدیدی به نام مقاله ها کار می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید