توضیحات انتظارخیر درباره مسائل سامانه بلیت فروشی دربی، هشدار به خریداران بلیت از بازار سیاه

به گزارش مجله پیکورو، مدیر پروژه گیت های الکترونیک ورزشگاه آزادی گفت تا به امروز 24 هزار بلیت از دربی 91 به فروش رسیده است.

توضیحات انتظارخیر درباره مسائل سامانه بلیت فروشی دربی، هشدار به خریداران بلیت از بازار سیاه

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

جهت دریافت مشاوره خدمات موشن گرافیک از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی سناریو تا ساخت تیزر و موشن گرافیک حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

علی اصغر انتظارخیر، مدیر پروژه گیت های الکترونیک ورزشگاه آزادی در خصوص مسائل فروش بلیت دربی 91 که تماشاگران با آن روبرو هستند به خبرنگار خبرنگاران گفت: شاید به دلیل اختلالات چند روز اخیر که برای اینترنت در برخی نقاط رخ داده، محدودیت ایجاد شده باشد.

وی افزود: تنها کاری که برای بلیت فروشی دربی ایجاد کردیم، صف انتظار بود که این مسئله هم دلیل قانع کننده ای دارد. به طور مثال برخی اینترنت پرسرعت دارند و سرعت اینترنت خیلی عزیزان در شهرهای دیگر پایین است. این صف انتظار را گذاشته ایم که همه با شرایط یکسان وارد سایت شده و به نوبت به سامانه بلیت فروشی متصل شوند. با این حال برخی هم با خطا (اِرور) در سایت روبرو می شوند که این هم درست است و اعلام کرده ایم هرکسی با هر خطایی روبرو شد آن را به تیم فنی ما اعلام کند. یک شماره تماس و صفحه اینستاگرام ما جوابگوی عزیزانی است که با خطای سایت روبرو می شوند.

انتظارخیر گفت: تا به امروز 24 هزار بلیت فروخته شده و مسئله ای بابت فروش بلیت وجود ندارد. البته خودم با بیش از 10 مورد خطا روی اینترنت های خطوط تلفن همراه روبرو شدم که علت را نمی دانم، اما تیم فنی ما این خطاها را بررسی کرد. سامانه ما مسئله ای ندارد و همانطور که برای بازی شهر خودرو 60 هزار بلیت فروختیم یا در دربی رفت هم بلیت فروشی به صورت کامل انجام شد. همانطور که گفتم تنها کاری که برای این بازی انجام دادیم، تشکیل صف انتظار بود.

وی در خصوص اینکه برخی شایعه کرده اند عده ای قصد دارند مقابل استقبال زیاد از دربی را بگیرند و مسائل سایت بلیت فروشی نیز به همین دلیل است، شرح داد: اصلاً چنین چیزی نیست. ما 57 هزار بلیت برای این بازی می فروشیم که با تمهیدات لازم اگر بلیتی باقی مانده باشد، تا دقیقه 75 بازی هم بلیت فروشی ادامه خواهد داشت. یعنی تماشاگران 10 دقیقه پیش از اتمام بازی می توانند وارد ورزشگاه شوند.

مدیر پروژه گیت های الکترونیک ورزشگاه آزادی ادامه داد: برخی گفتند با توجه به میزبانی پرسپولیس، این مسئله ای است که پرسپولیسی ها آن را ایجاد کرده اند، اما چنین چیزی هم نیست. من با مدیران باشگاه استقلال و پرسپولیس برخورد داشتم و هر دو باشگاه انسان های محترمی دارند و چنین فضاهایی اصلاً وجود ندارد. بلیت های این بازی به صورت هزار عدد، هزار عدد روی سامانه قرار می گیرد و مسئله ای وجود ندارد.

انتظارخیر درباره یکی از مسائل خریداران بلیت مسابقات فوتبال گفت: برای اینکه سامانه شلوغ نشود و افراد بتوانند وارد سایت شوند، تیم فنی ما زمان فرآیند خرید را 20 دقیقه در نظر گرفته است. یعنی پس از ورود به سامانه خرید، هر فرد فقط 20 دقیقه فرصت دارد تا فرآیند خود را کامل کند. برخی این مشکل را به ما اعلام کرده اند که به درگاه پرداخت پول می فرایند و پس از پرداخت، از سامانه خارج می شوند و نمی توانند بلیت خود را دریافت کنند. این مشکل به این دلیل است که فرآیند خرید آنها بیش از 20 دقیقه زمان برده است. اگر زمان خرید طولانی شود، سامانه به صورت اتومات آنها را خارج می کند. بابت پولی هم که پرداخت شده، مسئله ای نیست و این پول به همان حساب بازگردانده می شود.

وی یادآور شد: در یکی دو بازی قبلی هم این مشکل وجود داشت که پرداختی به خریداران ناموفق بلیت برنگشته است. ما دو بازی لغو شده هم داشتیم که برخی بلیت خریداری کرده اند و هنوز پول آنها برگردانده نشده است. در این خصوص باید بگویم پیچ و خم اداری وجود دارد و چون حساب شخصی نیست و خزانه ای است، سیستم مالی باید فرایند اداری را پشت سر بگذارد.

مدیر پروژه گیت های الکترونیک ورزشگاه آزادی همچنین درباره فروش بلیت در بازار سیاه و روی سایت های اینترنتی گفت: قرار بود ورود تماشاگران به ورزشگاه صددرصد با کارت ملی باشد. با این حال با ثبت احوال صحبت کردیم که آنها گفتند برای صدور کارت ملی برای برخی هموطنان مسائلی دارند که به همین دلیل تطابق بلیت ها بر اساس کد QR از روی گوشی تلفن همراه یا پرینت بلیت و مطابقت آن با کارت ملی یا شناسنامه دارد. از طرفی ممکن است من بلیتی خریده باشم و به شما بفروشم، اما هر بلیت فقط یک بار موقعیت ورود دارد. چون برخی بلیت را به چند نفر می فروشند یا یک بلیت می خرند و دو نفر می خواهند با فاصله از هم وارد شوند که دستگاه چنین اجازه ای نمی دهد. به همین دلیل آنهایی که بلیت را از بازار سیاه خریداری می کنند، این مسئله را در نظر داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 761

به "توضیحات انتظارخیر درباره مسائل سامانه بلیت فروشی دربی، هشدار به خریداران بلیت از بازار سیاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات انتظارخیر درباره مسائل سامانه بلیت فروشی دربی، هشدار به خریداران بلیت از بازار سیاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید