توزیع بیش از 300 بسته غذایی به نیازمندان استان اردبیل

به گزارش مجله پیکورو، مدیرعامل موسسه خیریه ندای ماندگار اردبیل گفت: بیش از 300 بسته غذایی به نیازمندان استان اردبیل به وسیله این موسسه با حمایت خیرین توزیع شده است.

توزیع بیش از 300 بسته غذایی به نیازمندان استان اردبیل

سمیه محمدعلیزاده، مدیرعامل موسسه خیریه ندای ماندگار اردبیل در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان توزیع بسته های معشیتی در بین گروه های هدف موسسه ندای ماندگار مبنای کار نهاده شد و بیش از 300 بسته مواد غذایی به وسیله این موسسه توزیع شد.

او از توزیع غذای گرم بین نیازمندان اطلاع داد و اضافه نمود: موسسه ندای ماندگار با هدف حمایت از بیماران صعب العلاج و بچه ها سرطانی و ایتام و معلولان راه اندازی شده است و در این زمینه با حمایت خیرین پیشگام شده است.

مدیر عامل موسسه خیریه ندای ماندگار اردبیل اعلام کرد: در ماه مبارک رمضان هزینه دارو و عمل جراحی بیماران سرطانی و صعب العلاج اولویت کار موسسه بود و تا به امروز 150 بیمار سرطانی و زمین گیر تحت حمایت موسسه بوده و خدمات ارایه می گردد.

محمدعلیزاده اضافه نمود: بعلاوه در زمینه حامی یابی ایتام هم موسسه پیشقدم بوده و تا به امروز 10 یتیم را تحت پوشش قرار داده است.

او گفت: از خیرین استان اردبیل درخواست داریم یاری های نقدی و غیر نقدی خود را به موسسه ندای ماندگار ارائه دهند تا این موسسه ماندگارتر گردد.

مدیر عامل موسسه خیریه ندای ماندگار اردبیل خواهان حمایت همه جانبه مسئولان استان از موسسه ندای ماندگار برای پیشبرد اهداف موسسه در حمایت از نیازمندان و گروه های هدف شد.

محمدعلیزاده گفت: اهالی مومن و خیر استان اردبیل یاری های فطریه خود را به صورت نقدی و غیر نقدی می توانند در قالب حمایت از بیماران سرطانی و صعب العلاج و ایتام به موسسه خیریه ندای ماندگار ارائه نمایند که شماره کارت موسسه خیریه ماندگار 6037997950273079 است.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1747

به "توزیع بیش از 300 بسته غذایی به نیازمندان استان اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از 300 بسته غذایی به نیازمندان استان اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید