تور کیش از تهران ؛ از رزرو تا اقامت

به گزارش مجله پیکورو، رپرتاژ آگهی - تور کیش از تهران یکی از تورهای محبوب و پر هوادار داخلی است که آمار بالایی از متقاضیان را به خود اختصاص داده. اهالی پایتخت که همیشه به دنبال رهایی از شلوغی های شهر خود هستند جزیره کیش را یکی از بهترین گزینه های مسافرتی خود قرار داده اند و به همین دلیل تور کیش از تهران پر مخاطب ترین تور در بین تور های این جزیره محسوب می گردد. این تور با توجه به مخاطبان بسیار خود همه روزه برای مسافران قابل رزرو است و خدمات متنوعی را شامل می گردد. تور کیش از تهران به دو صورت هوایی و زمینی برای مسافران قابل رزرو است که با توجه به راستا طولانی بهتر است به صورت هوایی رزرو گردد. برای اطلاع ازچگونگی رزرو بهترین تور کیش از تهران با ما همراه باشید.

تور کیش از تهران ؛ از رزرو تا اقامت

کیش؛ مقصدی پر هوادار برای گردشگران

کیش یکی از بهترین مقاصد سیاحتی در ایران است که همه ساله میلیون ها مسافر را از جای جای جهان به آغاز سفری پر هیجان ترغیب می نماید. این جزیره با توجه به قابلیت های بسیاری که در خود دارد از موقعیت جغرافیایی گرفته تا آب و هوا توانسته برای بسیاری از مسافران گزینه اول سفرهای تفریحی و سیاحتی باشد. در واقع مسافران این جزیره می توانند به انگیزه های مختلف خود از سفر پاسخ بگویند و یک سفر چند منظوره را نصیب خود نمایند. از تفریح در دریا و خشکی گرفته تا خرید در بازارهای لوکس و مدرن، از دل سپردن به آوای دریا و قدم زدن در ساحل مرجانی گرفته تا چشم دوختن به بناهای سنتی و تاریخی. این جزیره دارای انواع مناطق بکر و طبیعی است که چشم انداز های متفاوتی را پیش روی مسافران قرار می دهند و جاذبه هایی را در خود جای داده که شما را در شگفتی فرو می برد. رزرو تور کیش از تهران فرصتی است که شما را به جزیره ای با انواع فرصت های سیاحتی و تفریحی دعوت می نماید.

تفریحاتی که در کیش منتظر شما هستند

جزیره زیبای کیش یکی از عمده ترین دلایل محبوبیت خود را مدیون انواع تفریحات جذابی است که برای مسافران در نظر گرفته. تفریحات کیش به طور کلی در دو دسته تفریحات دریایی و غیر دریایی دسته بندی می شوند. از محبوب ترین تفریحات دریایی این جزیره می توان به غواصی، پاراسل، شاتل سواری، فلای بورد، قایق دیوانه، گشت با کشتی آکواریوم و اسکوتر زیردریایی کیش اشاره نمود. تور صحرا با شتر، بانجی جامپینگ، ترامپلین، قلعه وحشت و پینت بال نیز پر هوادارترین تفریحات غیردریایی در این جزیره هستند.

مجموعه سافاری کیش از پر بازدید ترین مجموعه های تفریحی در این جزیره است که آیتم های متنوع تفریحی چون تور صحرا، پینت بال، موتور سواری، شتر سواری، کارتینگ، بانجی شوتینگ، ترامپلین و تور موتور باگی در آن برگزار می گردد. برای انجام انواع تفریحات دریایی مهیج نیز می توانید مهمان اسکله تفریحی کیش باشید.

جاذبه های کیش؛ از سنتی تا مدرن

کیش با اینکه جزیره ای کهن است و با وجود این قدمت دارای جاذبه های تاریخی بسیاری است از انواع جاذبه های مدرن نیز خالی نیست. این شهر همان قدر که بناهای سنتی شگفت انگیز با معماری ایران کهن در خود دارد از انواع هتل های مجلل و سر به فلک کشیده و رستوران ها و بازارهای شیک و مدرن نیز پر است. شما می توانید در این شهر علاوه بر مناطق بکر و طبیعی شاهد مجموعه های تفریحی باشید که برای تمام سنین دارای جذابیت هستند و یک روز تفریحی در کنار خانواده را برای شما به ارمغان می آورند.

کشتی یونانی که از سال ها پیش در این جزیره به گل نشسته یکی از پربازدیدترین جاذبه های کیش است که به ویژه در هنگام غروب خورشید منظره ای بی نظیر را در برابر چشم های شما قرار خواهد داد. دلفیناریوم کیش از دیگر مجموعه های تفریحی این منطقه است که اجرای جذاب دلفین های باهوش و دیگر پستانداران را برای شما به روی پر ده می برد. شهر باستانی حریره و شهر زیرزمینی کاریز کیش نیز از جاذبه های سنتی این شهر محسوب می شوند که انواع بناها و سازه های سنتی را در خود جای داده اند و مانند نگهبانانی قدرتمند از معماری اصیل ایرانی حفاظت نموده اند. شما می توانید با رزرو تور کیش در هتل هایی نزدیک به این جاذبه ها فرصت بیشتری برای گردش داشته باشید.

چه زمانی برای رزرو تورکیش مناسب است؟

تور کیش در تمامی فصل های سال برگزار می گردد و این جزیره در هر کدام از فصل ها فرصت هایی خاص را برای گردشگران خود در نظر گرفته است. اگر دوست دارید در بهترین آب و هوا به این جزیره سفر کنید زمستان بهترین زمان برای سفر به کیش است. با اینکه در این فصل در بیشتر نقاط کشور شاهد یخبندان و برف و باران هستیم که همه را خانه نشین می نماید کیش فضایی متفاوت را پشت سر می گذارد. کیش در این فصل دارای هوایی کاملاً بهاری است که بهترین زمان را برای قدم زدن و گشت های شبانه روزی در اختیار مسافران قرار می دهد. در اواخر فصل پاییز نیز می توانید از آب و هوایی مطبوع در این جزیره لذت ببرید و البته از تخفیفات ویژه پاییزی نیز بهره مند شوید.

تابستان با وجود آب و هوایی گرم و در بعضی روزها غیر قابل تحمل مسافران زیادی را وارد جزیره می نماید. این فصل علاوه بر لذت تفریحات آبی می تواند بازدید از انواع جشنواره های تابستانه را نیز نصیب شما کند. البته اگر به دنبال سفری مالی هستید باید بدانید که تور کیش در زمان های کم مسافر جزیره با قیمت پایین تری عرضه می گردد و شما در این هنگام می توانید شانس بیشتری برای رزرو تور کیش ارزان قیمت و تور کیش لحظه آخری پیدا کنید.

هزینه های رزرو تور کیش از تهران

تور کیش با قیمت های متنوعی برای رزرو در دسترس مسافران قرار گرفته است. در واقع قیمت این تور تا حدود زیادی به انتخاب های شما بستگی دارد. فاکتورهای مختلفی روی قیمت این تور مؤثر هستند که مدت اقامت، شیوه سفر (سفر زمینی یا هوایی)، نوع و کیفیت ایرلاین، تعداد ستاره های هتل، زمان سفر و خدمات تور از مهم ترین عوامل مؤثر روی قیمت تور کیش محسوب می شوند. در واقع این شما هستید که با انتخاب های خود قیمت تور کیش خود را تنظیم می کنید. با توجه به این عوامل شما می توانید انواع تورهای لاکچری تا ارزان قیمت را برای رزرو در دسترس داشته باشید. باید توجه داشته باشید که اگر به دنبال سفری ارزان هستید نباید اوج مسافر پذیری جزیره چون تعطیلات نوروزی و مناسب های خاص را انتخاب کنید. زیرا در این زمان ها علاوه بر اینکه قیمت بالاتری برای تور می پردازید بلیط تفریحات جزیره را نیز با قیمت بالاتری دریافت خواهید کرد.

هتل های لوکس تا ارزان قیمت برای اهالی تهران

با توجه به اینکه مسافران این جزیره دارای سلایق و بودجه های مختلفی هستند هتل های متنوعی در این جزیره احداث شده است. این مقصد بین المللی انواع هتل های لوکس و پنج ستاره را در خود جای داده که با چشم اندازهایی شیک و امکاناتی فوق العاده خود را در دسته جاذبه های کیش قرار داده اند. تور کیش هتل ترنج با اقامت روی آب های زلال خلیج فارس، هتل داریوش با نمایی سنتی و الهام گرفته از ایران باستان، هتل پانوراما با انواع امکانات تفریحی و رفاهی از جمله هتل های پنج ستاره این جزیره هستند که برای تورهای لاکچری در نظر گرفته شده اند. البته در این جزیره هتل های ارزان تر نیز وجود دارند که می توانند سفری مالی را نصیب شما نمایند. در هر صورت باید توجه داشته باشد که بخشی از کیفیت سفر شما مربوط به اقامتگاه شما می گردد. بنابراین بهتر است پیش از رزرو هتل اطلاعات لازم چون موقعیت مکانی، امکانات و خدمات هتل های کیش را چک کنید و سپس برای رزرو تور اقدام نمایید.

بهترین تورهای کیش را چگونه رزرو کنیم؟

امروزه با توجه به استقبال مسافران از تور کیش سایت های گردشگری مختلفی در حال برگزاری این تور هستند. خدمات هر کدام از این سایت ها متفاوت است و شما باید توجه داشته باشید که خرید خود را از سایتی مطمئن انجام دهید. تور کیش به طور کلی خدمات رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت را در بر می گیرد اما شما با توجه به سایتی که برای رزرو تور انتخاب نموده اید می توانید خدماتی را علاوه بر این دریافت نمایید.

سفر آس 24 به عنوان مرکز رسمی رزرواسیون تور و هتل در ایران تور کیش را در تنوعی بی نظیر همراه با تضمین بهترین قیمت ها و خدماتی فوق العاده در دسترس مسافران قرار داده است. با رزرو تور خود در این سایت می توانید از ورودی بسیاری از مراکز تفریحی و رفاهی در کیش به همراه ترنسفر و تخفیفات ویژه بهره ببرید و همچنین از گشت طبیعت گردی vip بهره مند شوید. تورهای ارائه شده در این سایت از نظر قیمت بسیار متنوع هستند و انواع تورهای لاکچری و ارزان قیمت را شامل می شوند. شما می توانید تور کیش را از مبدأ مورد نظر خود به صورت تلفنی و یا آنلاین در تمام روزهای هفته رزرو کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وسیله آدرس و شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید : Safarus24.com | 28423479-021 | 09190115424

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1538

به "تور کیش از تهران ؛ از رزرو تا اقامت" امتیاز دهید

1 کاربر به "تور کیش از تهران ؛ از رزرو تا اقامت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کیش از تهران ؛ از رزرو تا اقامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید