تبریک جالب لیونل مسی به طرفدار عظیم رئال مادرید

به گزارش مجله پیکورو، لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا، به تمجید از رافائل نادال تنیس باز سرشناس دنیا بابت دستاوردهایش پرداخت، با وجودی که نادال اسپانیایی هوادار سرسخت رئال مادرید است.

تبریک جالب لیونل مسی به طرفدار عظیم رئال مادرید

رافائل نادال سال جاری برای دومین بار پیروز شد جایزه ورزشکار سال را در مراسم لاروس دریافت کند.برنده 20 گرند اسلم تنیس دنیا در سال 2011 نیز این عنوان را از آن خود نموده بود و در سالهای 2009، 2014، 2018 و 2020 نامزد دریافت این جایزه شده بود. دیگر کاندیداهای سال جاری این عنوان، ورزشکارانی مثل آرماند دوپلانتیس (پرش با نیزه)، لوئیس همیلتون (فرمول یک)، لبرون جیمز (بسکتبال) و روبرت لواندفسکی (فوتبال) بودند.

بعد از کسب جایزه ورزشکار سال از سوی نادال، تمجیدها و پیغام های تبریک فراوانی برای نادال ارسال شد و لیونل مسی نیز یکی از کسانی این بود که این پیروزیت را به نادال 34 ساله تبریک گفت.

در ویدئویی که صفحه لاروس اسپورتس و ATP Tour (تنیس) در شبکه های اجتماعی خود منتشر کردند، کاپیتان بارسلونا به نادال تبریک گفت: می خواهم تبریک گرم و صمیمانه ای به تو بگویم رافا. و تاکید نمود نادال قطعاً شایسته کسب این جایزه بود و او را یک نمونه کامل از سختکوشی، پشتکار و در بالاترین سطح بودن برای سال های متوالی خواند.

اهمیت پیغام مسی و رفتار در کلاس دنیای از این جهت است که رافا نادال یک هوادار قدیمی و متعصب رئال است و بارها در کنار فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید و بازیکنان این تیم دیده شده است.

البته نادال قبلا در مباحثی مثل تمدید قرارداد مسی با بارسلونا به حمایت از او پرداخت و او را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال خواند. رافا قبلاً چند بار به شوخی گفته که دوست دارد مسی، برنده شش توپ طلای فوتبال دنیا را به رئال مادرید بیاورد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1654

به "تبریک جالب لیونل مسی به طرفدار عظیم رئال مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک جالب لیونل مسی به طرفدار عظیم رئال مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید