همه چیز در خصوص مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، نبرد غول ها در یک هشتم نهایی

به گزارش مجله پیکورو، حضور چلسی، پاری سن ژرمن و اتلتیکومادرید در سید دوم، احتمال نبردهای مجذوب کننده در مرحله حذفی لیگ قهرمانان را بالا برده است.

همه چیز در خصوص مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، نبرد غول ها در یک هشتم نهایی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ویارئال با پیروزی مقابل آتالانتا تبدیل شد به شانزدهمین تیم صعود نموده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا. قرعه کشی این مرحله روز دوشنبه در شهر نیون سوئیس انجام خواهد شد.

بارسلونا بزرگترین غایب این مرحله است، تیمی که نتوانست از گروه خود صعود کند و راهی لیگ اروپا شد. اما اسپانیا سه نماینده دارد که شامل رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و ویارئال است.

در سید یک قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیمهای صدرنشین گروه های هشتگانه قرار می گیرند که عبارتند از منچسترسیتی، بایرن مونیخ، لیورپول، منچستریونایتد، آژاکس، رئال مادرید، یوونتوس و لیل.

در سید دوم هم تیم های دوم هر گروه قرار دارند: پاری سن ژرمن، اینتر، اسپورتینگ، اتلتیکو، چلسی، ویارئال، بنفیکا، ردبول.

حضور تیم هایی مثل چلسی، پاری سن ژرمن و اتلتیکو در سید دوم، نویدبخش نبردهایی مجذوب کننده در مرحله حذفی است. رئال مادرید تنها تیم اسپانیایی سید یک احتمال برخورد با پاری سن ژرمن و چلسی را دارد. چلسی قهرمان فصل گذشته و پی.اس.جی نایب قهرمان دو سال قبل است.

حضور احتمالی مسی و امباپه در سانتیاگو برنابئو می تواند یک اتفاق هیجان انگیز را در رقابت های لیگ قهرمانان این فصل رقم بزند. چلسی هم تیمی است که فصل گذشته رئال را در مرحله نیمه نهایی حذف کرد و در نهایت نیز به قهرمانی رسید.

تیمهای انگلیسی سید یک شامل منچسترسیتی، لیورپول و منچستریونایتد نیز ممکن است با اتلتیکو و پاری سن ژرمن روبه رو شوند که در این صورت نیز رقابت های مجذوب کنندهی رقم خواهد خورد.

آژاکس هم تیم پرقدرتی است که هر شش بازی خود در دور گروهی را با برد پشت سر گذاشته و هیچکدام از تیمهای سید دوم علاقه ای ندارند که با شاگردان تن هاخ روبه رو شوند.

قوانین قرعه کشی مرحله حذفی مثل سالهای قبل است: تیمهایی که در دور گروهی همگروه بودند با هم روبه رو نخواهند شد و تیم هایی که از یک کشور هستند نیز چنین وضعیتی دارند.

دور رفت رقابتهای مرحله یک هشتم نهایی در روزهای 26 و 27 بهمن و 3 و 4 اسفند انجام خواهد شد. دور برگشت این رقابت ها نیز در روزهای 17، 18، 24 و 25 اسفند برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1911

به "همه چیز در خصوص مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، نبرد غول ها در یک هشتم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز در خصوص مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، نبرد غول ها در یک هشتم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید