بیرانوند: استقلالی ها هم دربی را برده بودند، طرفداران پرسپولیس را ناراحت می کردند

به گزارش مجله پیکورو، دروازه بان پرسپولیس گفت: من شاید از روی احساسات یک حرفی زدم و حق طرفداران است که من احساساتم را به آن ها نشان بدهم.

بیرانوند: استقلالی ها هم دربی را برده بودند، طرفداران پرسپولیس را ناراحت می کردند

علیرضا بیرانوند پس از برد پرسپولیس مقابل گل گهر گفت: به طرفداران بزرگ پرسپولیس تبریک می گویم. گل گهر تیم قابل احترام و با کیفیتی است. این یکی دو سالی است که بسیار خوب شده، همین گل گهر 2 هفته مانده به انتها نیم فصل صدرنشین لیگ بود. امروز هم کار را برای ما سخت کرد. بعد از بازی سختی که در دربی داشتیم، این بازی سخت بود. همه می گویند که وقتی یک تیم، یک بازی بزرگ را می بازد، بازی بعدی اش سخت است، ولی من می گویم، تیمی که بازی بزرگ را می برد، بازی بعدی اش بسیار سخت تر است.

وی ادامه داد: طبیعی بود که گل گهر وقتی 2 گل عقب افتاده، حمله کند. نیمه دوم هجومی کار کرد و یکی از گل ها را زود جبران کرد. امیدوارم اتفاق خوبی برای پرسپولیس در ادامه بیفتد.

بیرانوند در مورد کنایه اش به سرمربی استقلال گفت: من شاید از روی احساسات یک حرفی زدم. حق طرفداران است که من احساساتم را به آن ها نشان بدهم. تمام بازیکنان استقلال رفیقان من هستند. مطمئن باشید که رفیقان من اگر این بازی را می بردند، خیلی کار ها می کردند که طرفداران ما ناراحت شوند. من آن ها را می شناسم و سال های سال است که دارم با آن ها بازی می کنم.

بیرانوند ادامه داد: الان من یک حرکتی انجام داده ام و یک افرادی آمدند این حرکت را خراب کردند. کاری که من نموده ام و احساساتی که نشان دادم حق طرفداران پرسپولیس بود. استقلال تیم بزرگی است و به آن ها تبریک می گویم. من طرفداران استقلال را دوست دارم و بعد از اینکه آن ها بازی را باختند این اتفاقی بود که طرفداران برای من رقم زدند. خود طرفداران استقلال که به من توهین کردند می دانند که من آن ها را دوست دارم. خود طرفداران استقلال هم می دانند که پس از بازی بزرگ چنین اتفاقاتی رخ می دهد. در بازی های بزرگ مخصوصاً در دربی بازیکنان با طرفداران خودشان خوشحالی می نمایند و این یک چیز طبیعی است.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه دوست دارد در نیمه نهایی جام حذفی دوباره با استقلال بازی کند، گفت: بله، مشخصاً من دوست دارم. من دوست دارم قبل از فینال با استقلال بازی کنیم، چون به هر حال پرسپولیس در دو جام به استقلال باخته و حالا ما می خواهیم انتقام آن شکست ها را بگیریم. صددرصد منتظر بازی با استقلال هستیم.

وی در مورد اینکه آیا استقلالی ها نمی خواهند انتقام شکست در دربی هفته گذشته را بگیرند، مطرح کرد: من می گویم که من به عنوان دروازه بان پرسپولیس از بازی با آن ها استقبال می کنم. شما حالا می گویید که استقلال می خواهد از ما انتقام بگیرد؟ من می گویم ما می خواهیم انتقام دو بازی های گذشته در جام حذفی های قبل را از استقلال بگیریم.

بیرانوند در مورد رابطه اش با سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال گفت: سیدحسین رفیق من و یکی از دوستان خیلی خوب من است. به نظر من او حق دارد که پنالتی را بزند و به نظر من مسئله ای نداشت. گلی که مقابل طرفدار زد نوش جانش. من می دانستم که او چنین پنالتی را می زند، چون در تیم ملی هم چنین تمریناتی را انجام داده بود. حسینی دوست داشت از لحاظ روحی و روانی پیش از دربی تقویت گردد و به همین دلیل پنالتی را خودش گل کرد. او پسر خوبی است و ان شاءالله روند خوبش را بتواند ادامه دهد.

دروازه بان پرسپولیس در مورد اینکه آیا قهرمان لیگ برتر می گردد، یا خیر، گفت: الان خیلی زود است و من اصلاً به خودم اجازه نمی دهم که چنین چیزی را پیش بینی کنم. من پس از باخت به سپاهان گفتم که هفت بازی به جامانده و ما با هم، هم قسم شدیم که در آن ملاقات ها برنده شویم. فعلاً چهار مسابقه را گذراندیم و سه بازی دیگر به جای مانده است که ان شاءالله بتوانیم در آن بازی ها نیز به پیروزی دست یابیم. هفته آینده با پیکان بازی داریم و به هیچ چیزی جز بازی با پیکان فکر نمی کنیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2218

به "بیرانوند: استقلالی ها هم دربی را برده بودند، طرفداران پرسپولیس را ناراحت می کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: استقلالی ها هم دربی را برده بودند، طرفداران پرسپولیس را ناراحت می کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید