بیانیه عجیب تیم رضا عنایتی؛ انتخاب کنید جنتلمن باشیم یا لمپن شویم؟

به گزارش مجله پیکورو، تهران (پانا) - باشگاه طرفدار تهران که راهنمایی تیم لیگ یکی آن بر عهده رضا عنایتی است، با انتشار بیانیه ای شدیدالحن به فرایند داوری های لیگ یک انتقاد کرد.

بیانیه عجیب تیم رضا عنایتی؛ انتخاب کنید جنتلمن باشیم یا لمپن شویم؟

در این بیانیه که رسانه رسمی باشگاه طرفدار تهران منتشر نموده، آمده است:

در ادامه اشتباهات داوری در ملاقاتهای طرفدار و در فصل جاری که متاسفانه جملگی نیز تا کنون به ضرر بنفش ها بوده است،این بار نیز یعقوب آشوری قاضی ملاقات قشقایی و طرفدار و در نیمه نخست،سه پنالتی محرز بنفش ها را ندید تا یک تنه تاثیرگذارترین مهره این ملاقات لقب بگیرد!

طرفداری ها که از بازیکنان گرفته تا کادر فنی،طبق رویه پیشین و سنت همیشگی خود و در اقدامی اخلاق مدارانه که ظاهرا مورد توجه قرار نگرفته است،کماکان از اعتراض به گروه داوری می پرهیزند اما مورد بی مهری قشری قرار می گیرند که نه تنها حق طبیعی شان را به آن ها نمی دهد که امتیازات بسیاری را نیز از آن ها ستانده است!

اما اکنون و به طور جدی چنین پرسشی نزد بنفش ها و خطاب به داوران به وجود آمده است که به نظر خودتان آیا زین پس و در مواجهه با تصمیمات درست و غلط شما و مانند بیشتر باشگاه ها،با داد و قال کردن و سر دادن فریاد و اعتراض روی عملکردتان تاثیر گذاشته و لمپن مابانه در جریان ملاقات در پی احقاق حقوق تضییع شده خود بوده یا این مجموعه کماکان به رفتار و گفتار جنتلمنانه خود ادامه داده و شاهد از دست رفتن امتیازهایش باشد؟!

پرسشی که می طلبد تمامی داوران و متولیان کمیته مربوطه شان بدان بیاندیشند و اگر پاسخی ندارند که حتما ندارند،لااقل در ملاقاتهای آینده خود در صدد جبران عملکرد پیشین شان برآیند که جبران عملکرد پیشین شان،به معنای اجرای عدالت در قضاوت است و بس...

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1588

به "بیانیه عجیب تیم رضا عنایتی؛ انتخاب کنید جنتلمن باشیم یا لمپن شویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه عجیب تیم رضا عنایتی؛ انتخاب کنید جنتلمن باشیم یا لمپن شویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید