بوسکتس: به رفتار طرفداران اسپانیا در شب بازی برابر ایتالیا نمره کامل نمی دهم

به گزارش مجله پیکورو، هافبک دفاعی تیم فوتبال بارسلونا، از شیوه حمایت طرفداران از او و دیگر هم تیمی هایش در تیم ملی اسپانیا مقابل آتزوری ابراز خرسندی کرد اما گفت که از آنها کاملاً راضی نیست.

بوسکتس: به رفتار طرفداران اسپانیا در شب بازی برابر ایتالیا نمره کامل نمی دهم

با ما همراه باشید و با قیمت تور ایتالیا بهار 99 از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال اسپانیا شنبه شب در هفته هفتم مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه میهمانش ایتالیا را در استادیوم سانتیاگو برنابئو با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. در این بازی به لطف درخواست بازیکنان رئال مادرید و نیز رسانه های اسپانیایی، بیشتر طرفداران هنگام صاحب توپ شدن جرارد پیکه، مدافع میانی بارسلونا او را هو نکردند اما باز هم بودند گروهی کم تعدادی که هنگام پا به توپ شدن این بازیکن کاتالان سوت می زدند و به نظر سرخیو بوسکتس، هافبک دفاعی بارسلونا این تنها نکته عملکرد طرفداران در شب پذیرایی از آتزوری بود.

بوسکتس گفت: فکر نمی کنم درست باشد که حساب بازیکنان بارسلونا یا سایر تیم ها را جدا کنیم. من به رفتار طرفداران از 10 نمره، 9.5 می دهم چون طرفداران در ابتدا هو می کردند. این رفتار روی همه تأثیر منفی می گذارد. همه ما باید متحد باشیم.

بوسکتس در ادامه به تمجید از عملکرد سرمربی ماتادورها، خولن لوپتگی پرداخت اما از معرفی تیم ملی کشورش به عنوان یکی از بخت های قهرمانی جام جهانی 2018 خودداری کرد.

وی اضافه نمود: بخش زیادی از موفقیت های ما به لطف کار سرمربی مان و دستیاران اوست. ما اما خودمان را یک مدعی نمی دانیم. ما می خواهیم لیختن اشتاین را شکست دهیم و تنها زمانی که صعود کنیم، مردم می توانند درباره شانس قهرمانی مان صحبت نمایند.

اسپانیا امشب (سه شنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در خانه لیختن اشتاین به میدان می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 789

به "بوسکتس: به رفتار طرفداران اسپانیا در شب بازی برابر ایتالیا نمره کامل نمی دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوسکتس: به رفتار طرفداران اسپانیا در شب بازی برابر ایتالیا نمره کامل نمی دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید