بهترین آکادمی برق در تهران کدام است؟

به گزارش مجله پیکورو، امروزه با توجه به افزایش تقاضا برای ورود به بازار کار مشاغل فنی و برق، همچنین بازار کار پردرآمد این مشاغل آکادمی های متعددی اقدام به برگزار دوره های برق و الکترونیک نموده اند. بدون شک بیشتر این آکادمی ها در کوشش هستند تا به وسیله ارائه آموزش با کیفیت مطالب آموزشی را به بهترین صورت ممکن به کارآموزان ارائه نموده و آن ها را وارد بازار کار کنند.

بهترین آکادمی برق در تهران کدام است؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل و کار در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، بدون شک هدف اصلی آکادمی از برگزاری دوره های آموزش تربیت نیروی متخصص جهت ورود به بازار کار می باشد. در این میان تعدادی از آکادمی های هستند که تنها به دنبال منفعت اقتصادی بوده و به آموزش تئوری و آکادمیک مطلب اکتفا کرده و هیچ گونه آموزش عملی ندارند و همین امر باعث می گردد تا کارآموزان در سرانجام دوره توانایی ورود به بازار کار را نداشته و نتوانند از آموزش خود استفاده و درآمدزایی داشته باشند. به همین علت می بایست قبل از شرکت در دوره های آموزشی تحقیق بسیاری درباره آکادمی ها و شرایط برگزاری دوره کرد و سپس در آن ثبت نام نمود.

هنگام انتخاب آکادمی برای گذراندن دوره های برق و الکترونیک دقت داشته باشید که آکادمی مورد نظر علاوه بر آموزش تئوری و آکادمیک مباحث به صورت عملی و در کارگاه های مجهز به آموزش مباحث بپردازد، استاد دوره از دانش بالایی برخوردار بوده و در حوزه آموزشی تجربه کاری خوبی داشته باشد، آکادمی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت کرده و در سرانجام دوره آموزشی مدرک معتبر فنی به شما ارائه دهد. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه به معرفی بهترین آکادمی برق خواهیم پرداخت.

بهترین آکادمی برق کدام است؟

باید گفت بهترین آکادمی برق آکادمیی است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و مدیریتی با تجربه، با استفاده از روش های جدید آموزش، در کارگاه های کاملا عملی و مجهز و نیز زیر نظر اساتید زبده و ماهر به برگزاری دوره های آموزشی و آموزش مطالب بپردازد و در سرانجام دوره مدرک معتبر به کارآموزان ارائه دهد. با آنالیز های اجرا شده بر روی آکادمی های برق در تهران به این نتیجه رسیدیم که آکادمی فنی برق، آکادمی فنون برق و آکادمی برق گستران از جمله بهترین آکادمی ها در این حوزه هستند که با در نظر دریافت موارد ذکر شده دوره های متعددی را در حوزه برق و الکترونیک برگزار می نمایند. در ادامه به معرفی آکادمی فنی برق و دوره های آموزشی برگزار شده در این آکادمی می پردازیم.

معرفی آکادمی فنی برق

آکادمی فنی برق یکی از بهترین آکادمی های برق در تهران است که از سال 94 زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور و توسط جمعی از دانشجویان نخبه کشور شروع به کار کرده و اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برق و الکترونیک کرده است. هدف آکادمی فنی برق از برگزاری این دوره ها تربیت نیروی انسانی متخصص و حرفه ای برای ورود به بازار کار مشاغل فنی و درآمدزایی از این مشاغل است. این آکادمی همه ساله بیش از 2500 دوره آموزشی برگزار کرده و کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار مشاغل فنی کرده است. بعضی از دوره های آموزشی پرطرفدار این آکادمی که کارآموزان بسیاری در آن ثبت نام کرده و از بازار کار خوب و پردرآمدی برخوردار است در ادامه معرفی شده است.

  • آموزش تعمیرات موبایل
  • آموزش PLC
  • آموزش تعمیرات پکیج دیواری
  • آموزش تعمیرات برد الکترونیکی
  • آموزش هوشمند سازی ساختمان
  • آموزش نصب کولر گازی و پکیج دیواری
  • آموزش تعمیرات ایسیو خودرو
  • و بسیاری از دیگر دوره های برق و الکترونیک

آموزش تعمیرات موبایل

همانطور که می دانید امروزه موبایل یکی از پرکاربردترین وسایل بوده که تعداد گسترده ای از افراد از آن استفاده کرده و با توجه به هوشمند شدن گوشی های موبایل بسیاری از افراد بسیاری از کارهای روزمره خود را به یاری این وسیله انجام می دهند. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید موبایل بدون شک تقاضا برای تعمیرات این وسیله نیز افزایش خواهد یافت. بنابراین آموزش تعمیرات موبایل یکی از بهترین دوره های آموزشی می باشد که باگذراندن آن می توان متخصص حرفه ای شد و از بازار کار پردرآمد تعمیرات موبایل استفاده کرد.

آکادمی فنی برق دوره تعمیرات موبایل را به صورت کاملا تخصصی و عملی برگزار می کند، آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل، آموزش تعمیرات سخت افزاری انواع موبایل اندروید و آیفون از جمله مباحث آموزشی ارائه شده در این دوره می باشد. کارآموزان این دوره آموزشی پس از سرانجام دوره به صفر تا صد تعمیرات موبایل آشنا شده و همانند استادکاری ماهر می توانند وارد بازار کار شده و انواع مسائل سخت افزاری و نرم افزاری را در انواع موبایل شناسایی و برطرف نمایند.

آموزش PLC

از دیگر دوره های پرطرفدار این آکادمی دوره آموزش PLC است. در این دوره آموزشی به صورت کاملا حرفه ای، زیر نظر اساتید برجسته به آموزش صفر تا صد مهم ترین و پرطرفدارترین پی ال سی های موجود در بازار کار پرداخته می گردد. آموزش ها در این دوره به صورت تئوری و عملی بوده و در این جهت است که کارآموزان در سرانجام دوره بتوانند وارد بازار کار شده و درآمدزایی داشته باشند. آموزش PLC دلتا، آموزش پی ال سی زیمنس، آموزش برنامه نویسی پی ال سی از جمله مطالب آموزشی در این دوره می باشد.

آموزش تعمیرات پکیج دیواری

آموزش تعمیرات پکیج دیواری از دیگر دوره های آموزشی این آکادمی است که به صورت کاملا عملی در آکادمی فنی برق برگزار می گردد. کارآموزان در این دوره با عیب یابی، تعمیر و تعویض انواع قطعات پکیج دیواری آشنا می شوند. همچنین دوره آموزش نصب پکیج دیواری نیز برای موفقیت هر چه بیشتر در بازار کار پکیج دیواری برگزار می گردد. در این دوره آموزشی تعمیرات و عیب یابی چند برند معروف بازار آموزش داده می گردد. آموزش سرویس کامل پکیج،آموزش رسوب گیری پکیج، آموزش عملی هوا گیری پکیج، عیب یابی و تعمیرات پکیج و . . . از جمله سرفصل های آموزشی این دوره می باشد.

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی

همانطور که می دانید بردهای الکترونیکی امروزه در بسیاری از لوازم الکترونیکی نظیر کامپیوتر، موبایل، لوازم خانگی و غیره به کار گرفته می شوند و در صورت خراب شدن مسائلی در لوازم ایجاد نموده و احتیاج به تعمیر و عیب یابی دارند. با توجه به استفاده گسترده برد الکترونیک در لوازم الکترونیکی بازار کار تعمیرات برد خوب و درآمدزا می باشد و شرکت در دوره های آموزش تعمیرات برد الکترونیکی می تواند بسیار عالی و درآمدزا باشد. به همین دلیل آکادمی فنی برق دوره تعمیرات برد را برای علاقه مندان به این حوزه برگزار می کند. در این دوره آموزشی صفر تا صد تعمیرات و عیب یابی بردهای الکترونیکی در کارگاه های مجهز و توسط اساتید با تجربه آموزش داده می گردد.

آموزش هوشمند سازی ساختمان

دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان (آموزش خانه هوشمند) یکی از دوره های جدید و پرکاربرد است که با توجه به افزایش تقاضا برای هوشمند سازی ساختمان از بازار کار خوب و پردرآمدی برخوردار می باشد. در این دوره آموزشی اصول کلی خانه هوشمند، معرفی پروتکل های استاندارد، طراحی یک سیستم خانه هوشمند، نرم افزار ETS ، آدرس دهی و نصب قطعات مختلف در نرم افزار و اجرا و پیاده سازی پروژه خانه هوشمند از صفر تا صد آموزش داده می گردد. در سرانجام این دوره آموزشی کارآموزان می توانند از صفر تا صد پروژه های هوشمند سازی را پیاده سازی نمایند همچنین نصب و برنامه ریزی های نرم افزاری مربوط به اینها را به طور کامل انجام دهند.

ثبت نام در دوره های آموزشی آکادمی فنی برق چه مزایایی دارد؟

از جمله خدمات این آکادمی برای کارآموزان عبارتند از:

  • آموزش کاملا عملی و در کارگاه های مجهز
  • تجدید دوره رایگان در صورت عدم یادگیری
  • پشتیبانی نامحدود
  • برگزاری کلاس های منعطف و در روزهای سرانجامی هفته (متناسب با شرایط کارآموزان)
  • خوابگاه برای کارآموزان شهرستانی
  • برگزاری دوره زیرنظر سازمان فنی حرفه ای کشور
  • ارائه مدرک رسمی فنی حرفه ای
  • دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های مجتمع فنی برق و همچنین ثبت نام در آنها می توانید به وب سایت این مجتمع به آدرس www.fannibargh.com مراجعه کرده یا با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 982

به "بهترین آکادمی برق در تهران کدام است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین آکادمی برق در تهران کدام است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید