طراحی سایت: بسته حمایتی ده میلیون تومانی برای طراحان سایت فریلنسر پل دیزاینرز

به گزارش مجله پیکورو، سایت فریلنسر پل دیزاینرز , پاداش نقدی هفتصد هزار تومانی و بسته حمایتی ده میلیونی برای طراحان و هنرمندان فریلنسر اختصاص داده است.

طراحی سایت: بسته حمایتی ده میلیون تومانی برای طراحان سایت فریلنسر پل دیزاینرز

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران ،به گفته مهندس نیما صالح زاده نیک سیرت , موسس سایت فریلنسر پل دیزاینرز ، این حمایت از مهندسان معماری , طراحان گرافیک و نقاشی خواهد بود .

و شرایط لازم برای دریافت این تسهیلات به قرار زیر است.

متقاضیان باید به وسیله ثبت نام در سایت فریلنسر پل , نمونه کارها و پورتفولیو حرفه ای خودشان را ارسال نمایند . بعد از تایید به وسیله دپارتمان عضویت این مجموعه , هدایت های لازم در این خصوص برای طراحان ارسال خواهد شد . برای همین منظور دفترچه راهنمای صوتی برای فریلنسر ها ارسال خواهد شد . طراحانی که متقاضی دریافت بسته حمایتی هستند , باید پورتفولیو ارسالی را طبق استانداردهای این دفترچه راهنما ارسال نمایند .

محتوای بسته حمایتی :

طراحانی که این بسته حمایتی را به صورت رایگان دریافت مینمایند , به مدت یک سال به وسیله فضاهای تبلیغاتی گوناگون برای آن ها برند سازی خواهد شد . این تبلیغات به صورت های تبلیغ در سایت های پربازدید ایرانی , تبلیغ در اپلیکیشن های برتر , ارسال پوش نوتیفیکیشن و ایمیل مارکتینگ خواهد بود . بعلاوه پاداش نقدی پانصد تا هفتصد هزار تومانی به صورت نقدی به حساب طراحان واریز خواهد شد .

گزارش این بسته های حمایتی به صورت ماهانه به ایمیل شخصی طراحان ارسال خواهد شد .

اهمیت پورتفولیو استاندارد :

دپارتمان عضویت پل , دفترچه راهنمای صوتی برای این بخش طراحی نموده است که بعد از پذیرش طراحان , در اختیار آنها قرار میگیرد . طبق این دفترچه صوتی , طراحان قدم به قدم در راستا ارسال یک پورتفولیو پیروز قرار میگیرند . سایت فریلنسر پل , ساز و کاری را طراحی نموده است که کارفرما با ورود به پروفایل طراح فریلنسر , به صورت کامل با زندگی حرفه ای و روحیات طراح آشنا گردد . مشاهده یک پروتفولیو پیروز , اولین تعامل طراح و کارفرما می باشد . مطمینا اگر در قدم اول , کارفرماها بتوانند طراح مورد علاقه خود را درست انتخاب نمایند , تعاملی سازنده شکل خواهد گرفت و پروژه در راستای پیروز حرکت خواهد نمود .

راهنمای عضویت :

طراحان برای عضویت , ابتدا وارد سایت فریلنسر www.poldesigners.com شوید . سپس در بخش عضویت طراحان , با شماره موبایل و دریافت رمز عبور یکبار مصرف وارد سامانه عضویت خواهید شد . طراحان باید به وسیله ارسال تیکت , نمونه کارهایشان را ارسال نمایند و منتظر پاسخ تیکت باشند . بعلاوه فرم تکمیل مشخصات عضویت را نیز در این مرحله تکمیل نمایند .

سایت فریلنسر پل با هدف ارتقا جایگاه طراحان فریلنسر در ایران فعالیت میکند . موسس این مجموعه امیدوار است در سال 1401 , برای بیش از سی هزار طراح فریلنسر , کارآفرینی کند . بعلاوه با افتتاح نسخه انگلیسی زبان این پلت فرم , فریلنسر ها آماده دریافت سفارش های طراحی از خارج کشور می باشند .

زمینه های ثبت سفارش:

در حال حاضر , ثبت سفارش طراحی معماری و دکوراسیون , طراحی گرافیک , طراحی چهره , طراحی مدل سازی حرفه ای در این پلت فرم آماده ثبت سفارش می باشد . در ماه های آینده , بخش های دیگری نیز آماده ثبت سفارش خواهند شد . تمامی صفحات این سایت فریلنسر به هر دو زبان فارسی و انگلیسی در دسترس می باشد و کارفرمایان از کل دنیا می توانند تجربه ثبت سفارش امن در پل را داشته باشند .

46

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1998

به "طراحی سایت: بسته حمایتی ده میلیون تومانی برای طراحان سایت فریلنسر پل دیزاینرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: بسته حمایتی ده میلیون تومانی برای طراحان سایت فریلنسر پل دیزاینرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید