برای اخذ مجوزها سرمایه گذاران نباید معطل شوند

به گزارش مجله پیکورو، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: سرمایه گذاران باید برای اخذ مجوزها از دستگاه های مرتبط معطل نشوند و مدیران باید در تسریع و تسهیل فرایند سرمایه گذاری ها بیش از پیش کوشش نمایند.

برای اخذ مجوزها سرمایه گذاران نباید معطل شوند

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، سید کمال الدین میرجعفریان،سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در جلسه کارگروه امور زیربنایی گفت: تحرک بخشی به فراوری و اشتغال با تکیه بر پتانسیل های استان گام مهمی در راستای اشتغال بوده و نباید سرمایه گذاران برای اخذ یک مجوز زمان زیادی انتظار بکشند.

او با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری استان از جمله صنایع تبدیلی و فرآوری با توجه به فراوریات کشاورزی، اطلاع رسانی این زمینه ها به سرمایه گذاران را از سوی رسانه ها امری ضروری دانست.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل ادامه داد: سرمایه گذاران باید از ظرفیت های موجود در استان اطلاع یابند تا رغبت برای فعالیت داشته باشند.

میر جعفریان استقبال از سرمایه گذاران و راهنمایی به سمت صنایع متناسب با ظرفیت ها را مورد تاکید قرار داد و خواهان جدیت مدیران در این خصوص شد.

او گفت: در صدور مجوزها به مسایل فنی و زیربنایی باید توجه گردد تا سرمایه گذاران بعد از اجرای طرح به مشکل برنخورند.

در این جلسه مسائل فنی 20 طرح سرمایه گذاری در شهرستان های اردبیل، نمین، گرمی، مشگین شهر، سرعین و کوثر مورد آنالیز نهاده شد و اجرای 18 مورد آن مصوب و 2 مورد برای انجام کارشناسی بیشتر ارجاع داده شد.

ح

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2004

به "برای اخذ مجوزها سرمایه گذاران نباید معطل شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای اخذ مجوزها سرمایه گذاران نباید معطل شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید