ببینید ، پاییز رنگارنگ بدون فیلتر ، این روستای زیبا در نزدیکی تهران است ، آهنگ پاییز از حجت اشرف زاده را بشنوید

به گزارش مجله پیکورو، اگر قصد دارید یک سفر یک روزه پاییزی داشته باشید، روستاهای آهار و شکراب انتخابی بسیار زیبا هستند.

ببینید ، پاییز رنگارنگ بدون فیلتر ، این روستای زیبا در نزدیکی تهران است ، آهنگ پاییز از حجت اشرف زاده را بشنوید

به گزارش خبرنگاران، پاییز زیبا را باید در روستاهایی با درختان پربرگ و رنگ رنگ قدم زد و روستای آهار در نزدیکی تهران، منطقه اوشان، واقع شده است و از مرکز شهر تنها 48 کیلومتر فاصله دارد. کافی است از گلندوئک در شرق تهران، گردنه قوچک را پشت سر بگذارید و به سمت فشم حرکت کنید تا از جهت روستای ایگل یا روستای رازک به این منطقه زیبا برسید.

از ابتدای روستا باید وسیله نقلیه را ترک کنید و با حدود یک ساعت پیاده روی نسبتا سخت به سمت آبشار شکراب پیمایش داشته باشید. این جهت زیبا از یک رودخانه به سمت یک امامزاده کوهستانی و آبشار شکر آب صعود می نماید و در این فصل زیباترین منظره ها پاییزی را به چشمان شما هدیه می نماید.

باغ های پردرخت و کوهستان دیدنی این منطقه منظره های چشم نواز در اطراف این روستا ایجاد نموده؛ برای پیمایش در این جهت بهتر است وسایل مورد احتیاج خود را همراه داشته باشید تا زمانی که به امام زاده یا آبشار رسیدید بتوانید خستگی راه را در کنید.

رودخانه 15 کیلومتری شکرآب، معروف ترین رودخانه این منطقه است. این رود از دامنه های کوه صندوق چال سرچشمه می گیرد و در طول جهت خود دره های این منطقه را دیدنی می نماید. موزیک این ویدئو مربوط به ترانه پاییز از حجت اشرف زاده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2133

به "ببینید ، پاییز رنگارنگ بدون فیلتر ، این روستای زیبا در نزدیکی تهران است ، آهنگ پاییز از حجت اشرف زاده را بشنوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "ببینید ، پاییز رنگارنگ بدون فیلتر ، این روستای زیبا در نزدیکی تهران است ، آهنگ پاییز از حجت اشرف زاده را بشنوید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، پاییز رنگارنگ بدون فیلتر ، این روستای زیبا در نزدیکی تهران است ، آهنگ پاییز از حجت اشرف زاده را بشنوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید