ببینید ، توضیحات نو شهردار تهران درباره تراموا: اگر قرارداد امضا گردد 18 ماهه خط یک بی آر تی تبدیل به خط تراموا می گردد

به گزارش مجله پیکورو، شهردار تهران با بیان اینکه اسناد تحقیقات مربوط به تراموا به شورای شهر منتقل می گردد، توضیح داد: تراموا یک پنجم مترو هزینه دارد و دو سوم مترو خدمت ارائه می نماید.

ببینید ، توضیحات نو شهردار تهران درباره تراموا: اگر قرارداد امضا گردد 18 ماهه خط یک بی آر تی تبدیل به خط تراموا می گردد

به گزارش خبرنگاران، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: باید در شهر تهران از تراموا استفاده کنیم؛ این بحث مربوط به الان نیست که عده ای هم ذوق زده شدند، مطالعات طولانی در این رابطه اجرا شده است.

او ادامه داد: در این باره گروهی به کشورهای مختلف فرستادیم، تحقیق کردند و از کارخانه ها بازدید کردند و یک تفاهم اولیه ای هم صورت گرفت.

زاکانی با بیان اینکه اسناد تحقیقات مربوط به تراموا به شورای شهر منتقل می گردد، توضیح داد: تراموا یک پنجم مترو هزینه دارد و دو سوم مترو خدمت ارائه می نماید.

شهردار تهران گفت: سال جاری 13 ایستگاه مترو با 42 کیلومتر خط افتتاح می گردد که 20 کیلومتر خارج از تهران و 22 کیلومتر داخل تهران است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 تیر 1402 بروزرسانی: 21 تیر 1402 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 2249

به "ببینید ، توضیحات نو شهردار تهران درباره تراموا: اگر قرارداد امضا گردد 18 ماهه خط یک بی آر تی تبدیل به خط تراموا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، توضیحات نو شهردار تهران درباره تراموا: اگر قرارداد امضا گردد 18 ماهه خط یک بی آر تی تبدیل به خط تراموا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید