بانوی وزنه بردار خوزستانی: بهترین روزها را برای خودم متصورم

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگاران/خوزستان ورزشکار خوزستانی دعوت شده به اردوی تیم ملی وزنه برداری بانوان با بیان این که هدف من رسیدن به المپیک است، گفت: بهترین روزها را برای خودم در وزنه برداری متصور هستم، البته راه طولانی در پیش دارم اما به این جهت و قرارگرفتن در ترکیب تیم ملی امیدوارم.

بانوی وزنه بردار خوزستانی: بهترین روزها را برای خودم متصورم

فاطمه حسن زاده در گفت وگو با خبرنگاران در مورد دعوت به اردوی تیم ملی نوجوانان برای اولین بار، اظهارکرد: خوزستان در گذشته دارای وزنه برداری بانوان نبود اما مدتی است که این رشته در خوزستان فعال شده است و دعوت من به اردوی تیم ملی نیز چشم انداز خوبی برای وزنه برداری خوزستان و روزهای خوب پیش روی این رشته است.

وی اظهار داشت: من تا حدود پنج سال پیش در رشته ژیمناستیک فعالیت داشتم اما پس از استعدادیابی که توسط خانم زیلایی، نایب رییس هیات وزنه برداری خوزستان صورت گرفت، من به عنوان یک استعداد در این رشته شناخته شدم که پس از تمرین زیر نظر مربیان، در مسابقات کشوری شرکت و به مدال نقره دست پیدا کردم که همین نیز باعث شد من به اردوی تیم ملی هم دعوت شوم.

این بانوی وزنه بردار خاطر نشان کرد: دعوت به اردوی تیم ملی در افزایش روحیه و انگیزه ام بسیار تاثیرگذار بوده است و حالا امیدوارم که بتوانم در ترکیب اصلی تیم ملی نوجوانان نیز قرار بگیرم. خدا را شکر در سال های اخیر نگاه به وزنه برداری بانوان در خوزستان بهتر شده است و حالا این انگیزه را داریم که با کار و کوشش بیشتر بتوانیم همراه با تیم ملی در مسابقات سطح بالا شرکت و پیشرفت کنیم.

وی با بیان این که هدف من رسیدن به المپیک و کسب مدال است، افزود: من بهترین روزها را برای خودم در وزنه برداری متصور هستم. البته من راه طولانی در پیش دارم اما به این جهت و قرارگرفتن در ترکیب تیم ملی امیدوارم. در مجموع به نظر من با توجه به فعالیتی که در وزنه برداری ایران وجود دارد، روزهای خوبی در انتظار دختران کشورمان است.

حسن زاده درباره وزنه برداری در شهرستان مسجدسلیمان نیز گفت: با یکسری بی امکاناتی روبرو هستیم و به همین دلیل چون هالتر دخترانه در اختیار نداشتیم با هالتر پسرانه وزنه می زدیم که البته این مشکل حل شد و هالتر در اختیارمان نهاده شد اما امیدوارم برای پیشرفت بیشتر، امکانات بهتری در اختیار ما قرار داده گردد. خدا را شکر وزنه برداری در مسجدسلیمان و خوزستان پیشینه بسیار خوبی دارد و شاهد مقام آوری های خوبی در بخش آقایان بوده ایم. امیدوارم بانوان خوزستانی نیز در این رشته پرچم دار شوند و به افتخارات خوبی دست پیدا نمایند.

وی اظهار داشت: امیدوارم مسئولان از وزنه برداری بانوان خوزستان نیز بیشتر حمایت نمایند و با قراردادن امکانات و تجهیزات لازم و همچنین توجه بیشتر، به رسیدن دختران به موفقیت یاری نمایند زیرا این رسیدگی ها باعث افزایش انگیزه دختران شده و طبیعتا به موفقیت آن ها یاری شایانی می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1382

به "بانوی وزنه بردار خوزستانی: بهترین روزها را برای خودم متصورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی وزنه بردار خوزستانی: بهترین روزها را برای خودم متصورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید