باخ: گزینه لغو بازی های المپیک 2020 هم روی میز IOC بود، به هیچ عنوان هوادار تعلیق نبودیم

به گزارش مجله پیکورو، رئیس کمیته بین المللی المپیک اعتراف کرد، او و همکارانش به خاطر شرایط فعلی دنیا در نتیجه شیوع کرونا، به لغو بازی های المپیک 2020 هم فکر نموده بودند.

باخ: گزینه لغو بازی های المپیک 2020 هم روی میز IOC بود، به هیچ عنوان هوادار تعلیق نبودیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) در یک نشست خبری درباره ابعاد تصمیم اخیر این سازمان برای تعلیق بازی های المپیک 2020 توکیو به دلیل شیوع کرونا در نقاط مختلف جهان، شفاف سازی کرد.

رئیس آلمانی IOC گفت: البته که گزینه لغو مسابقات هم مورد بحث نهاده شد. تمام گزینه ها روی میز بود، اما از همان ابتدا تعیین بود که تعلیق چیزی است که IOC به هیچ عنوان طرفدارش نیست، چون مأموریت ما این است که به ورزشکاران اجازه دهیم رؤیاهای شان را محقق نمایند.

باخ درباره تاریخ جدید برگزاری بازی های المپیک توکیو، ضمن خودداری از رد احتمال برگزاری این بازی ها در فصلی غیر از تابستان، گفت: در سریع ترین زمان ممکن تاریخ جدید را اعلام خواهیم کرد. گزینه های زمانی برای برگزاری بازی ها به ماه های فصل تابستان محدود نخواهند شد. همه گزینه ها آنالیز خواهند شد که تابستان هم یکی از آنهاست. این برای ما یک چالش است و برای حل آن ابتدا باید با 33 فدراسیون جهانی مشورت کنیم و فکر می کنم که این فرایند از همین فردا شروع گردد. این قدم اول است. بعد از آن ما باید تقویم رویدادهای ورزشی و کلی مسئله دیگر را هم مدنظر داشته باشیم. به محض اینکه همه چیز تعیین شد، تاریخ جدید را اعلام می کنیم، اما اولویت برای ما داشتن نظر همه طرفین است.

رئیس IOC تأکید کرد که توافق های اجرا شده با اسپانسرهای المپیک توکیو، تحت تأثیر تغییر زمانی برگزاری این رقابت ها قرار نخواهد گرفت. او تأکید کرد: توافقاتی که با اسپانسرها اجرا شده دستخوش تغییر نمی شوند، چون این بازی ها همچنان با عنوان المپیک 2020 شناخته می گردد حتی اگر در سال 2021 برگزار گردد. ما از حمایت کامل اسپانسرهای مان برخوردار هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 902

به "باخ: گزینه لغو بازی های المپیک 2020 هم روی میز IOC بود، به هیچ عنوان هوادار تعلیق نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باخ: گزینه لغو بازی های المپیک 2020 هم روی میز IOC بود، به هیچ عنوان هوادار تعلیق نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید