ایتالیا مقصدی برای تمام فصول

به گزارش مجله پیکورو، ایتالیا کشوری اعجاب انگیز است و بدون اغراق می توان گفت به اسم یک مقصد گردشگری نظیر آن در تمامی اروپا و حتی کره زمین یافت نمی گردد. ترکیب فوق العاده تاریخ و طبیعت در کنار هم ایتالیا را به پکیج کامل گردشگری تبدیل می نماید که مورد علاقه بسیاری از مردم سراسر جهان است. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

ایتالیا مقصدی برای تمام فصول

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

سانتا ماریا دِفیوره، شهر فلورانس

بی شک سانتا ماریا دِفیوره یکی از زیباترین کلیساهای جهان است و در شهر فلورانس ایتالیا واقع شده است. این کلیسا بین قرون 13 و 15 میلادی ساخته شده است. مشهورترین و شگفت آورترین قسمت این کلیسا مناره توپی شکل آن است که به سال 1434 برروی سقف کلیسا ساخته شده است. این کلیسا 414 پله دارد که بالا رفتن از آن ها و زیرپا گذاشتن چشم انداز شهر زیبا، تاریخی و هنری فلورانس، یکی از فعالیت های جهانگرد ها در آن به شمار میرود.

شهر واتیکان

واتیکان علیرغم وسعت بسیار کم خود، شاهکارها و کلکسیون های هنری و باستانی زیادی را در دل خود مخفی نموده است. علاوه بر کلیسای سنت پترز و میدان مشهور آن، واتیکان جاذبه های زیادی دارد که بازدید از آن ها را نباید از دست داد. به طور نمونه نیایش گاه معروف سیستین از مکان های مجذوب نماینده واتیکان است. دیوارهای این مکان مقدس پوشیده از نقاشی هایی متعلق به میکلانژ و سایر هنرمندان به نام ایتالیا است. شهر کاندلا ایتالیا

محل اجتماع رومیان

کافی است کمی قوه تخیل خود را به کار بیاندازید تا ببینید که ساخت چنین مکانی آن هم در جهانی باستان تا چه مقدار هوش، تمدن و پیشرفت احتیاج داشته است. با این که امروزه تنها بخش هایی از این بناهای اعجاب انگیزبه جای مانده است اما با کمی دقت می توانید قسمت های تخریب این محل را در فکر خود بازسازی نموده و به شکوه و تمدن مردمان سازنده آن پی ببرید. در این مکان می توانید بازارها، معابد، یادبودها و مجسمه هایی را ببینید که از هزاران سال قبل سرپا ایستاده اند و قدرت امپراطوری روم باستان را به رخ می کشند.

کلیسای سنت مارک

سنت مارک بی شک یکی از مهم ترین و تاریخی ترین بناهای شهر وهم به شمار میرود. بیشتر جهانگرد هایی که به شهر وهم سفر می نمایند برای گشت وگذار در میدان مشهور پیازا سن مارکو تجمع می نمایند و به ناگاه خود را مقابل کلیسای سنت مارک می بینند. این ساختمان خود به تنهایی یک شاهکار هنری و تلفیقی است که سبک های مختلف معماری را به نمایش در می آورد، اما داخل بنای آن هم می توان گنجینه ای ارزشمند از کارهای هنری یافت. این طور که از ظاهر امر پیداست هنر از مهم ترین دل مشغولی های مردم روم باستان بوده است و نمود آن را هم می توان در روحیه هنری مردم ایتالیای مدرن مشاهده کرد.

معبد پانتئون

بدون اغراق می توان پانتئون را نمادی باقی مانده از جهانی باستانی امپراطوری باشکوه روم دانست. بازدید از این بنا که پیشرفت تمدن روم باستان در زمینه معماری را به وضوح نشان می دهد برای جهانگرد های کشور ایتالیا مجذوب نمایندهیت های فوق العاده ای دارد. نکته جالبی که در این بنا وجود دارد این است که قطر و ارتفاع آن باهم برابرند و اشعه نوری که به تک اتاق موجود در مناره وارد می-شود به خود اتاق و کل بنا جلوه ای خاص می دهد. فرمانروایان ایتالیا و افرادی که در تاریخ این کشور تاثیر زیادی گذاشته اند در این مکان دفن شده اند.

اگر قصد برنامه ریزی برای یک سفر هیجان انگیز را دارید، پیشنهاد ما این است که ایتالیا را در لیست خود قرار دهید و از گردش و سرگرمی در مکان های تاریخی و طبیعی آن نهایت لذت را ببرید.

برای خرید بلیط هواپیما به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1744

به "ایتالیا مقصدی برای تمام فصول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا مقصدی برای تمام فصول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید