تور ارزان فرانسه: الجزایر حریم هوایی خود را به روی هواپیماهای نظامی فرانسه می بندد

به گزارش مجله پیکورو، منابع مطلع اعلام کردند که عبدالمجید تبون، رئیس جمهور الجزایر تصمیم گرفته حریم هوایی الجزایر را بر روی تمام هواپیماهای نظامی فرانسوی که به اسم بخشی از عملیات بارخان به منطقه ساحل عزیمت می نمایند، ببندد.

تور ارزان فرانسه: الجزایر حریم هوایی خود را به روی هواپیماهای نظامی فرانسه می بندد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به نقل از روسیا الیوم، این منابع گفتند که عبور هواپیماهای نظامی فرانسوی به منطقه ساحل به وسیله حریم هوایی الجزایر امتیازی است که از زمان حکومت عبدالعزیز بوتفلیقه، رئیس جمهور سابق به فرانسه اعطا شده و این مدت 4 سال اعتبار داشته است.

منابع افزودند که این تصمیم عملیات نظامی فرانسه را به شدت تحت تأثیر قرار خواهد داد و اشتباه استراتژیک رئیس جمهور سابق را تصحیح می نماید و منجر به کند شدن همکاری های نظامی فرانسه و الجزایر در چند هفته آینده می گردد.

این تصمیم پس از اظهارات جنجالی منتسب به امانوئل ماکرون ، رئیس جمهور فرانسه اتخاذ شد که الجزایر آن را دخالت در امور داخلی خود توصیف کرد.

روزنامه فرانسوی لوموند صحبت های ماکرون را منتشر کرد که در آن گفت همتای الجزایری اش ، عبدالمجید تبون در یک رژیم بسیار سخت گیر نموده است.

ماکرون در اظهارات خود بعلاوه به گذشته تاریخی فرانسه در الجزایر اشاره نمود و با اشاره به اینکه می خواهد تاریخ الجزایر را به دو زبان عربی و بربری بازنویسی کند تا جعل واقعیت را به وسیله ترک هایی که تاریخ را بازنویسی می نمایند افشا کند.

رئیس جمهور فرانسه بعلاوه وجود ملت الجزایر قبل از استعمار فرانسه را زیر سوال برد و بر لزوم رسیدگی به این موضوع به منظور دستیابی به آشتی بین مردم تاکید نمود.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1805

به "تور ارزان فرانسه: الجزایر حریم هوایی خود را به روی هواپیماهای نظامی فرانسه می بندد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: الجزایر حریم هوایی خود را به روی هواپیماهای نظامی فرانسه می بندد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید