اعتصاب کارگران صنایع طلا و ساختمان سازی آفریقای جنوبی

به گزارش مجله پیکورو، خبرنگاران: هزاران نفر از کارگران صنعت ساختمان سازی آفریقای جنوبی آمادگی خود را برای شروع اعتصاب سراسری از هفته آینده اعلام کردند.

اعتصاب کارگران صنایع طلا و ساختمان سازی آفریقای جنوبی

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ اعتصاب هزاران نفر از کارگران صنعت ساختمان سازی آفریقای جنوبی از روز دوشنبه آینده در اعتراض به شرایط دستمزدها شروع خواهد شد. اتحادیه های کارگری بخش طلای آفریقای جنوبی نیز تمایل خود را برای پیوستن به این اعتصاب سراسری اعلام نموده اند.

آفریقای جنوبی بزرگترین اقتصاد آفریقا را در اختیار دارد و سال گذشته نیز با موج گسترده ای از اعتصاب های کارگری در بخش معدن روبرو شده بود. این اعتصاب ها میلیاردها دلار خسارت به اقتصاد آفریقای جنوبی وارد نموده و موجب کاهش رشد مالی این کشور شده است.

مسائل و چالش های مالی موجب شده تا ارزش پول ملی آفریقای جنوبی در برابر دلار اوایل امروز پنج شنبه به پایین ترین حد خود در 4 سال اخیر برسد.

اتحادیه ملی معدنچیان آفریقای جنوبی نیز اعلام نمود، این اتحادیه در حال رایزنی با اعضای صنعت طلا برای شروع اعتصاب در روزهای آینده است.

قرار است کارگران صنعت طلای آفریقای جنوبی تا 48 ساعت آینده تصمیم نهایی خود را برای پیوستن به این اعتصاب سراسری اعلام نمایند.

قرار است از روز دوشنبه آینده بیش از 90 هزار نفر از کارگران صنعت ساختمان سازی آفریقای جنوبی اعتصاب خود را شروع نمایند.

مذاکرات نمایندگان اتحادیه های کارگری با کارفرمایان برای افزایش سطح دستمزدها 3 ماه است که ادامه داشته ولی هنوز هیچ توافقی حاصل نشده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 883

به "اعتصاب کارگران صنایع طلا و ساختمان سازی آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتصاب کارگران صنایع طلا و ساختمان سازی آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید