از گلایه کارگر ان پمپ بنزین بروجرد درباره پایین بودن حقوق تا مسائل سهامداران مالباخته سیمان خرم آباد

به گزارش مجله پیکورو، مهم ترین پیام های رسیده از طریق شبکه های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ 21 شهریور، در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

از گلایه کارگر ان پمپ بنزین بروجرد درباره پایین بودن حقوق تا مسائل سهامداران مالباخته سیمان خرم آباد

به گزارش ، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه های اجتماعی برای شهروندخبرنگار خبرنگاران با شماره 09303001947 یا شناسه @shahrvandyjc پیام های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال نموده اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام های رسیده در پیام رسان های شهروندخبرنگار خبرنگاران در تاریخ بیست و یکم شهریور، در ادامه قابل مشاهده است.

در مورد ادغام بانک های نظامی که قرار بود با بانک سپه ادغام بشوند و هیچ نیرویی تعدیل نشود و ... متأسفانه تعداد 400 نفر از نگهبانان که بیشتراً سال هاست دارن در بانک مهر اقتصاد خدمت می کنند چهار پنج ماهه قرارداد تمدید نکردن و بدون بیمه و حقوق میرن سرکار از سوی دیگه به نیرو های شرکتی و خدماتی هم خیلی دارن ظلم می کنند و این قدر دارن با دیر دادن حقوق و کم کردن حقوق و ... به بچه ها فشار میارن که خود نیرو ها مجبور بشوند استعفا بدن آن هم توی این اوضاع و شرایط بد اقتصادی کشور...

واقعا بانک بزرگی مثل سپه که به اصطلاح اولین بانک ایرانی هست و چند بانک بزرگ دیگه هم باهاش ادغام شده با این حجم منابع و ثروتی که داره خیلی داره به نیرو های شرکتی بانک های ادغام شونده ظلم می کند حقوق فقط ماهیانه 2.100.000 تومان بدون هیچ گونه مزایای دیگه که آن هم چند ماهه معوق شده و نمیدن درحالی که بیشتر کارمندان رسمی و رئیس و معاونین و مدیرانش وقتی به حقوق و سایر مزایاشون نگاه می کنیم حدودا بالای 17 یا 18 میلیون در ماه دارن حقوق می گیرند شما را به امام حسین پیگیری کنید... اجرکم علی الله

سلام خسته نباشید

کارگر های پمپ بنزین شهرستان بروجرد فقط یک میلیون تومان حقوق می گیرند واقعا داریم با بدبختی زندگی می کنیم وقتی هم اعتراض می کنیم می گویند که اخراج هستید.

سلام خواهشمندم از شبکه خبر این پیام را پیگیری کنید ما در منطقه 12 ناحیه 5 شهرداری خیابان لرزاده خیابان قدری کاشانی کوچه خدادوست ساکن هستیم مسائل زیاد در این کوچه به خاطر جوی آب و زباله داریم چندین بار یه 137 و ناحیه و شورای محل و دوره ای که قالیباف شهردار بود نامه نوشتیم و به دفتر ایشان ارائه دادیم وایشان چندین بار دستور دادند و ناحیه رسیدگی نکردند مدارکشم موجود و هنوز مشکل جوی و زباله داریم و زباله ها را سر بن بست مقدم می ریزند و هرروز ما به 137 تماس می گیریم.

انجمن های مردم نهاد حامی محیط زیست با انتشار تصاویر یک درخت قطع شده در روستای رشنو و قیاس آن با جاده ای که به خاطر یک درخت انحنا پیدا نموده است خواستار پیگیری و مجازات فرد خاطی قطع کننده درخت در این شهرستان شدند.

بر اساس اخبار حاصله این اقدام در حالی به خاطر اجرای جدول توسط بنیاد مسکن شهرستان رومشکان صورت گرفته است که پیش تر تذکر لازم مبنی بر قطع نکردن درخت به پیمانکار و دستگاه متولی اجرای پروژه داده شده است.

احتراماً ما از ناظرین پروژه های فاضلاب اهواز هستم که سال هاست در بدترین شرایط آب و هوایی و کمترین بودجه طرح و با کمترین حقوق در شرکت مهندسین مشغول کاریم متأسفانه حدود 7 -6 ماه حقوق معوقه داریم حتی هنوز حقوق های سال 98 را با ما تسویه ننموده اند و با این معضل پایان ناپذیر کرونا. بی حقوقی و تورم روزافزون اقتصادی دست وپنجه نرم می کنیم و خانواده که چشم انتظار حداقل های زندگی هستند را شریک تنگدستی خود نموده ایم و موجب شرمندگی آن ها بخصوص فرزندانمان هستیم، اما ناگفته نماند بیشتراً یا مستاجرن یا دانشجو دارن یا بیمار. ضمناًً چندین بار هم از مدیریت آبفا و مشاور درخواست پرداخت معوقات را داشتیم که متأسفانه هیچ گونه اقدامی صورت نگرفت؛ لذا از آن مدیریت محترم شبکه درخواست یاری داریم.. با سپاس فراوان کارکنان مشاور آب و فاضلاب اهواز

سلام. ماشین من را هفته پیش ساعت 12 ظهر نبش زیتون کارمندى اهواز بعد از اینکه به من گفتند که لاستیک ماشین پنچره ایستادم و با چاقو و چوب به من حمله کردند و ماشین رو بردند. در روز روشن جلوی همه. تا به این لحظه هم هیچ خبری از ماشین نیست.

خواهش می کنم پیگیر برگزاری کنکور نظام قدیم در سال 1400 باشید و خبرش را پخش کنید واقعاً دیگه خسته شدیم از بس التماس کردیم و هیچ خبری نشد یعنی واقعا کسی صدای ما را نمی شنود.

با عرض سلام و خسته نباشید در مورد آزمون استخدامی چندین سال در مدارس شهرستان منوجان در درس زبان و ادبیات انگلیسی نیروی مرد در دبیرستان های دخترانه مشغول تدریس هستند، اما هرساله کمبود نیروی مرد میزنند هر موقع مراجعه می کنیم می گویند که سیستم انتخاب می کند چه نیروی کم داریم.

به استحضارمی رساند ما کارمندان سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی وتربیتی کشور از شما درخواست داریم قانون تسری فوق العاده خاص پزشکی قانونی به سازمان زندان ها که سال91به تصویب مجلس وتایید شورای نگهبان رسید و جهت اجرا به دولت ابلاغ شد، ولی هیچ وقت اجرایی نشد را پیگیری فرمایید واقعاً کارکنان زندان در شرایط سخت کاری و روحی روانی و در معرض انواع بیماری های مسری بوده و لذا محروم شدن آن ها از حق قانونی خود ظلم بزرگی در حق این کارکنان زحمتکش وخدوم می باشد لذا از شما عوامل محترم رسانه خبری خبرنگاران درخواست می شود از رئیس سازمان برنامه وبودجه جناب دکتر نوبخت بخواهید تا تأمین بودجه نموده و حق وحقوق ازدست رفته این قشر مظلوم (کارکنان اصلاح و تربیت) را پرداخت نماید. با تشکر کارکنان سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی وتربیتی کشور

46000سهامدار مالباخته سیمان خرم آباد بعد از 16 سال انتظار بلاتکلیف هستند! مسئولین جوابگو باشند؛ که چرا حق 46000 سهامداری که به کشور خود و تبلیغات رسانه ملی و بانک سپه ایران، اعتماد کردند و بخشی از سرمایه خود را در این شرکت سرمایه گذاری کردند به امید روزی که در این آشفته باز پشتوانه ای برایشان باشد حال سهامشان را برباد رفته می بینند! مسئولین لطفا رسیدگی کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 1191

به "از گلایه کارگر ان پمپ بنزین بروجرد درباره پایین بودن حقوق تا مسائل سهامداران مالباخته سیمان خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از گلایه کارگر ان پمپ بنزین بروجرد درباره پایین بودن حقوق تا مسائل سهامداران مالباخته سیمان خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید