آنچلوتی: از لیورپول هم پیشنهاد کار داشتم

به گزارش مجله پیکورو، سرمربی تیم فوتبال اورتون در آستانه مصاف با رقیب همشهری از دریافت پیشنهاد کار به عنوان سرمربی قرمزپوشان مرسی ساید اطلاع داد.

آنچلوتی: از لیورپول هم پیشنهاد کار داشتم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید. از شهرهای زیبایی همچون لندن و منچستر دیدن کنید، سوار چرخ فلک چشم لندن شوید و از تعطیلات حسابی لذت ببرید.

به گزارش خبرگزای خبرنگاران، در آستانه مصاف دربی منطقه مرسی ساید در دور سوم جام حذفی انگلیس، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال اورتون فاش کرد که 5 سال پیش لیورپولی ها به او پیشنهاد داده بودند که راهنمایی این تیم را برعهده بگیرد.

آنچلوتی که ماه گذشته از ناپولی اخراج و در مدت کوتاهی به عنوان سرمربی اورتون منصوب شد، درباره فرصتی که برای کار در آنفیلد داشت، گفت: من بعد از انتها کارم در رئال مادرید، گفت و گویی با مالکان لیورپول داشتم. آنها به دنبال استخدام یک سرمربی جدید بودند اما من فکر می کنم که تصمیم شان برای انتخاب یورگن (کلوپ) کاملاً درست بود. او در لیورپول فوق العاده کار می نماید. کلوپ تیمی عالی ساخته و بازیکنانش هم عالی هستند.

کارلتو پس از اخراجش از رئال مادرید یک سال بدون تیم بود و تابستان سال 2016 کارش را با راهنمایی بایرن مونیخ از سر گرفت اما او در این تیم آلمانی چندان پیروز نبود و یک سال بعد از کار برکنار شد و در نهایت تابستان سال گذشته به عنوان سرمربی ناپولی استخدام شد که در این تیم هم فقط یک سال و نیم دوام آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: picoro.ir شناسه مطلب: 728

به "آنچلوتی: از لیورپول هم پیشنهاد کار داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: از لیورپول هم پیشنهاد کار داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید